وزرات دفاع روسیه اعلام کرد

33 حمله هوایی جنگنده‌های روسی علیه 49 موضع داعش/ مرکز فرماندهی «جبهه النصره» منهدم شد

وزارت دفاع روسیه خبر داد که نیروی هوایی این کشور طی 24 ساعت گذشته 49 موضع تروریست‌ها را هدف قرار دادند.
کد خبر: ۵۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ - 19October 2015

33 حمله هوایی جنگنده‌های روسی علیه 49 موضع داعش/ مرکز فرماندهی «جبهه النصره» منهدم شد

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه خبر داد که نیروی هوایی این کشور طی 24 ساعت گذشته 33 سورتی علیه داعش داشته و 49 موضع تروریستها را هدف قرار دادند.

براساس این گزارش، طی این عملیات یک مرکز فرماندهی جبهه النصره در استان ادلب منهدم شده است.

از سوی دیگر یک منبع نظامی سوری اعلام کرد که جنگندههای ائتلاف به سرکردگی آمریکا، حریم هوایی سوریه را نقض کردند و زیرساختهای شهری را در مارع، تل شاعر و الباب در حومه حلب، بمباران کردند.

این منبع تاکید کرد: جنگنده های ائتلاف، بزرگ ترین نیروگاه تامین کنندۀ برقِ شهر حلب را نیز هدف قرار دادند و برقِ بخش اعظمِ مناطق این شهر را قطع کردند.

جنگنده های اف 16 ائتلاف آمریکا، هشت روز پیش نیز دو نیروگاه برق را در منطقه الرضوانیه در شرق شهر حلب هدف قرار دادند و برق مناطق این شهر را قطع کردند.

این در حالی است که آمریکا، ادعا می کند در حملات خود به سوریه و عراق، تنها در پی هدف گرفتن عناصر داعش است، اما جنگندههایشان، در حالی که برای عناصر داعش، سلاح و مهمات می اندازند، زیرساختهای شهری را بمباران می کنند.

با توجه به اینکه عملیات یکساله ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا در سوریه و عراق دستاوردی قابل قبولی نداشته و نه تنها باعث از بین رفتن گروههای تروریستی نشده بلکه باعث توسعه آنها نیز شده است؛ روسیه از 30 سپتامبر سالجاری، در راستای قوانین بینالمللی و بنا به درخواست دولت مشروع سوریه حملات هوایی خود به تروریستهای تکفیری داعش در این کشور را آغاز کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار