شهید احمد علمداری:

خون شهید حماسه ساز و قهرمان‌پرور است

شهید «علمداری» در وصیتنامه‌اش می‌نویسد: این خون شهید است که قهرمان مى‌پرورد، حماسه مى سازد، حزب الله مى‌آفریند، و قلب‌ها امیدوار و متلاطم مى‌سازد.
کد خبر: ۵۵۴۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵ - 06November 2022

خون شهید حماسه ساز و قهرمان‌پرور استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، دانش آموز شهید «احمد علمداری» فرزند عباسعلی در سال ۱۳۴۵ در شهر ساوه استان مرکزی چشم به جهان گشود.

این شهید والامقام در تاریخ ۱۶ آبان سال ۱۳۶۱ در عملیات محرم - منطقه عین خوش- بر اثر اصابت گلوله به ناحیه سر و ترکش به بدن به فیض عظیم شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم خاکسپاری شد.

وصیت نامه شهید «احمد علمداری» به شرح زیر است:

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و یاریگر مستضعفان و محرومان. کلامم را با نام او آغاز مى‌کنم، چون اوست آغازگر و پایان بخش تمام هستی‌ها و تمام موجودات عالم هستى نهان و آشکار متعلق به ذات پاک اوست.

در این برهه استثنائى از زمان که تمامى ابر قدرتگران جهان دست به دست هم داده و بر آن شده‌اند که انقلاب اسلامى ایران این حاصل خون شهیدان را بر باد داده و سرنگون نمایند و دستان پلید خود را که آلوده به خون هزاران انسان بی گناه است اینگونه از آستین صدام بیرون آورده و این عروسک خیمه شب بازى را بر آن داشته‌اند تا آتش محو بر خرمن انقلاب بزند.

من نیز به عنوان یک حزب الله در این میان ساکت ننشسته و طریقه حق را بر مى گزینم و، چون این راه را بپیمایم به سوى سر منزل مقصود و ان شاءالله پرواز خواهم کرد. (شهادت) و در آن صورت از تمامى بستگان خصوصا پدر و مادرم می‌خواهم که هرگز در عزاى من نگریند. زیرا اولا شهیدان زنده‌اند و نمرده‌اند ثانیا در صورت گریستن آن‌ها دشمنان داخلى خوشخال خواهند شد و این مسئله روح من را مى‌آزارد و بر جلوى تابوت من قرآن بگذارید تا همه بدانند که من تنها رهبرى و ولایت امام را قبول داشته و تنها پیرو خط راستین امام و یاران صدیقش بودم و نه پیرو هیچ خط دیگر.

بر حجله گاهم هرگز نوار غم نگذارید و به جاى آن از نوارهاى سرود و سخنرانی هایى استفاده کنید که بیانگر اصالت خط امام بر اسلام اصل باشد، زیرا در این صورت اولا دشمنان اسلام از شهادت من شاد نخواهند شد و ثانیا کوردلان پى خواهند برد که نه تنها با ریخته شدن خون حزب الله ضربه‌اى بر جمهورى اسلامى و خط امام وارد نخواهد شد بلکه خون شهید خود ضامن تداوم و بقاء و استمرار خط امام و ولایت فقیه است و اینجاست که آن‌ها پى خواهند برد که با به شهادت رسانیدن حزب الله کسب نمایند بر خلاف اراده آن‌ها عاید ما خواهد شد، زیرا خون شهید هرگز به هدر نمى‌رود.

این خون شهید است که قهرمان مى‌پرورد، حماسه مى سازد، حزب الله مى‌آفریند، قلبهاى ساکن را به طپش و امیدوار و متلاطم مى‌سازد، آثار نفاق و سست ایمانى را از قلوب مسلمانان مى‌زداید و تداوم و بقاء انقلاب را تضمین نموده و آن را در مقابل سستى و تزلزل و سقوط واکسینه مى‌نماید و همچون آهن ربا انسانهاى متفرق و گمراه را در لواى پرچم رهایى بخش اسلام متحد و منسجم مى سازد.

با توجه به تفاسیر کوتاهى که از ثمره خون شهداء به عمل آمد نتیجه می‌گیریم و وظیفه شرعى ماست که با اتکا به ایزد منان و با الهام از مکتب رهایى بخش اسلام و قرار دادن سیستم زندگى حسین بن على به عنوان خط مشى و مسیر زندگى خود و همچنین با رهروى از راه امام امت این نائب بر حق مهدى (عج) چنان درسى به صدام کافر این بازیچه دست ابرقدرت‌ها و مظهر پلیدی‌ها و مربى زشتی‌ها بدهیم که دیگر هیچ شیطان و شیطانچه‌اى هواى تجاوز به کشور اسلامى ایران را در سر نپروراند.

به آن‌ها خواهیم فهماند که ملتى همچون ملت ایران که شهادت را سر لوحه اعمال و آرزو‌ها و اهداف خود قرار داده و شهادت برایشان به صورت یک آرزوى دیرینه در آمده است یک چنین ملتى شکست ناپذیر است و شکست ناپذیر خواهد ماند و اگر صدام و صدامیان دیگر قدرت فکر این را ندارند و نمى‌دانند که چگونه باید ملت ایران را شکست دهند.

ما خودمان این راه را به آن‌ها نشان خواهیم داد و آن تدارک دیدن قواى عظیم براى از بین بردن و قلع و قمع کردن ۳۶ میلیون انسان مسلمان وبی گناه است؛ و الا مادامیکه یک ایرانى پیرو خط امام زنده باشد، همان یک ایرانى به صورت یک سد و دژ تسخیر ناپذیر راه نفوذ به این سرزمین اسلامى را بر روى اجانب خواهد بست.

ابر قدرت‌ها باید بدانند که ملت ایران شاگردان مکتب آزادى حسین (ع) هستند و درست همانند حسین بن على (ع) عمل مى کنند و مانند حسین مى گویند که اگر همه دنیا با ما مخالف شوند و دیگر جایى براى ما نماند زیر بار ظلم و ذلت و خفت و جور نخواهیم رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار