نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

ادعای آزاد کردن مردم ایران با اعمال شدیدترین تحریم‌ها چگونه قابل جمع است؟!

توسلی گفت: آیا مسئولان آمریکایی برای بهبود وضعیت مردم ایران در تلاش برای آزادی‌شان هستند؟ اگر اینچنین است، پس چرا تحریم‌های ظالمانه و ضد بشری را برنمی‌دارند!
کد خبر: ۵۵۴۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲ - 08November 2022

ادعای آزاد کردن مردم ایران با اعمال شدیدترین تحریم‌ها چگونه قابل جمع است؟!/«فتح‌الله توسلی» نماینده مردم کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص ادعای‌های دروغین مسئولان آمریکایی مبنی بر دلسوزی برای مردم ایران اظهار داشت: در سالیان بعد از انقلاب اسلامی ایران، همواره حرف و عمل مقامات آمریکا مملو از تناقضات آشکار بوده است.

توسلی در واکنش به اظهارات «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا مبنی بر تلاش دولتش برای آزادی مردم ایران، گفت: آیا مسئولان آمریکایی برای بهبود وضعیت مردم ایران در تلاش برای آزادی‌شان هستند؟ اگر اینچنین است، پس چرا تحریم‌های ظالمانه و ضد بشری را برنمی‌دارند!

نماینده مردم کبودرآهنگ خطاب به مسئولان آمریکایی تصریح کرد: وقتی مردم ایران حتی در واردات داروهای بیماران خاص به دلیل تحریم‌های آمریکا دچار مشکل هستند، چگونه می‌توان ادعای دلسوزی برای مردم ایران داشت، مردم ایران نه تنها در زمینه دارو، بلکه در حوزه روابط مالی و بانکی و فروش نفت تحت شدیدترین تحریم‌های تاریخ قرار دارند.

وی با بیان اینکه دولت آمریکا با مردم ایران مشکل دارد، اظهار کرد: وقتی آمریکا نمی‌خواهد مردم ایران در رفاه باشند، چه چیزی را می‌خواهد آزاد کند، البته که هیچ غلطی هم نمی‌تواند بکند.

توسلی تأکید کرد: حرف امام خامنه‌ای هم این است که مسئولان آمریکایی صداقت در بیان داشته باشند، شدیدترین و ظالمانه‌ترین تحریم‌های تاریخ بشریت تا کنون علیه مردم ایران اعمال شده است.

نماینده مردم کبودر آهنگ در پاسخ به این سوال که انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی به کجا رسید؟ گفت: ایران کشور صبوری است و از صبر استراتژیک برخوردار است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار