رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

نسل جوان تحت شدیدترین بمباران روایت‌های خائنانه دشمنان قرار دارند

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: امروز نسل جوان تحت بمباران شدیدترین روایت‌های خائنانه دشمنان قرار دارند و تنها راه نجات آنان روایتگری‌های صادقانه و امیدآفرینی‌های هوشمندانه است.
کد خبر: ۵۵۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶ - 07November 2022

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در نشست تخصصی با اساتید و مربیان فرماندهی آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی که با حضور حجت‌الاسلام سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان علی اکبر طالب زاده معاون هماهنگ کننده نهاجا، حجت الاسلام الله قلی معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولین این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: امروز دنیای استکبار شکل‌گیری نظام اسلامی را برنمی‌تابد؛ چرا که می داند دوام و مانایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مساوی است با سرنگونی استکبار جهانی بنابراین اینان به دنبال از میان برداشتن نظام اسلامی شیعی هستند.

وی تصریح کرد: ظهور انقلاب اسلامی رخداد بزرگی است که اهمیت آن را امام رحمت الله و عظمت آن را مقام معظم رهبری می دانند و بی شک این کار بزرگی است که ملت انقلابی ایران اسلامی آن را انجام دادند و توانستند پس از ۱۴۰۰ سال نظامی با عنوان نظام اسلامی شیعی را تاسیس و راه اندازی کنند. بخشی از جوانان به دلایل مختلف از اهمیت این رخداد مهم بی اطلاع هستند بر همین اساس شایسته است شما اساتید با بیان ضرورت های تاسیس نظام اسلامی این آگاهی را در بین آحاد جامعه هدف ارتقاء دهید.

حجت الاسلام محمدحسنی خاطرنشان کرد: همه ما مسئول پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم؛ چرا که برابر فرموده حضرت امام خمینی رحمةالله حفظ نظام اسلامی از اهم واجبات و این سخن برای همه ما حجت شرعی است.

وی با اشاره به جایگاه ارتش در قانون اساسی گفت: در قانون اساسی طبق اصل ۱۴۳ صیانت از تمامیت ارضی حفظ استقلال حفظ اصل نظام اسلامی و امدادرسانی به ملت در حوادث و بلایای طبیعی از وظایف تعیین شده برای ارتش مقتدر است که در برخی وقایع به فرموده مقام معظم رهبری، ارتش جمهوری اسلامی ایران قبل از ستاد بحران در محل حضور داشته و شروع به کار کرده است؛ لذا انجام ماموریت هایی با این عظمت نیازمند ارتشی پرتوان در رزم و دانشمند است از این رو می طلبد شما اساتید نسل نو ارتش را در ترازی تربیت کنید که بتوانند این وظایف مهم را به نحو احسن به انجام رسانند.

وی تصریح کرد: نسل جوان که تحت بمباران روایت های خائنانه دشمنان است از مهمترین دغدغه های نظام اسلامی است و اگر ما پیشدستی نکنیم و به هنگام تبیین گری نکنیم، بی شک اینان دچار تزلزل و لغزش اجتماعی سیاسی و امنیتی خواهند شد از این رو امیدآفرینی در نسل جوان و تبیین گری از مهمترین وظایف اساتید و معلمان است.

در پایان این مراسم از اساتید نمونه و فرزندان قرآنی این یگان تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها