برگزاری همایش «همسنگران بهشتی» در بجستان+ تصاویر

مراسم گرامیداشت شهدای دانش‌آموز شهرستان بجستان و سه دانش‌آموز شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶ - 07November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، یادواره ۱۶ شهید دانش‌آموز شهرستان بجستان بجستان و «علی‌اصغر لری گوئینی»، «آرشام سرایداران» و «محمدرضا کشاورز» سه شهید دانش‌آموز حادثه تروریستی حرم احمد‌ابن‌موسی شاهچراغ (ع) با عنوان «همسنگران بهشتی» با حضور حجت‌الاسلام «مهدی حسن‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، مسئولین محلی، خانواده شهدا و جمعی از دانش‌آموزان در روستای قاسم‌آباد از توابع شهرستان بجستان برگزار شد. 

حجت‌الاسلام حسن‌زاده در این مراسم اظهار داشت: حادثه حرم شاهچراغ (ع) به‌عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ماهیت تروریسم را آشکار کرد.

وی افزود: این اقدام تروریستی که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران سومین حرم اهل‌بیت شد نشانگر ذلت دشمنان ایران و اسلام است که دست به چنین اقدامات وقیحانه‌ای زدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان از گسترش تفکر اسلام ناب محمدی (ص) و همچنین فرهنگ شهید و شهادت واهمه دارند اما به برکت جانفشانی شهدا و مقاومت ایثارگران مرزهای جمهوری اسلامی در منتهی الیه کشورهای اسلامی همچون سوریه و مصر قرار دارد.

شهرستان بجستان با تقديم ۱۱۱ شهید و ۲۴۸ جانباز و ۱۳ آزاده که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

برگزاری همایش «همسنگران بهشتی» در بجستان+ تصاویر

برگزاری همایش «همسنگران بهشتی» در بجستان+ تصاویر

برگزاری همایش «همسنگران بهشتی» در بجستان+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار