سخنگوی ستادکل نیرو‌های مسلح:

نقش مؤثر «جهاد تبیین» در آگاهی‌بخشی به جوانان/ بار‌ها به آمریکا و انگلیس سیلی زده‌ایم

سردار سرتیپ «شکارچی» ایجاد اختلاف در جامعه را از ترفندهای دشمن برشمرد و گفت: جهاد تبیین یکی از موارد مهم برای آگاهی‌بخشی به جوانان و نوجوانان است.
کد خبر: ۵۵۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳ - 08November 2022

بار‌ها به آمریکا و انگلیس سیلی زده‌ایمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «ابوالفضل شکارچی» معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح و سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح شب گذشته در نشست هم‌اندیشی با مدیران و نخبگان رسانه‌های استان بوشهر با اشاره به اینکه دشمن در جنگ‌های مختلف علیه نظام اسلامی شکست خورده است، اظهار داشت: یکی از ترفند‌های دشمن پس از شکست در تهاجم‌های گوناگون علیه نظام اسلامی ایران، ایجاد اختلاف و تفرقه در جامعه است تا از این طریق اهداف خود را محقق کند.

سردار شکارچی کنار آمدن با آمریکا را موجب چپاول ثروت و بردگی انسان‌های جامعه دانست و افزود: اغتشاشگران و آشوبگران با اهداف دشمنان همسو هستند، و جهاد تبیین یکی از موارد مهم برای آگاهی‌بخشی به جوانان و نوجوانان است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه ابزار تهاجم فرهنگی دشمن رسانه‌های معاند هستند، گفت: خبرنگاران انقلابی رزمندگان خط مقدم جنگ نرم محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اتحاد رسانه‌های دشمن علیه ملت ایران خاطرنشان کرد: در این راستا تقویت اتحاد و همبستگی اصحاب رسانه در همه لایه‌های جامعه اسلامی ایران برای ناامیدی اهداف دشمن یک ضرورت است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح رسانه را یک سلاح برنده و تیز در تهاجم فرهنگی دانست و تصریح کرد: دشمن در این تهاجم اختلاف، تفرقه، ارزش‌های مهم انقلاب اسلامی و تغییر تفکر در آحاد جامعه از جمله نوجوانان و جوانان را مد نظر دارد.

وی جنگ ترکیبی را متشکل از تهاجم فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، رسانه‌ای و ادراکی دانست و افزود: سلاح در جنگ نظامی و سخت مشخص و تعیین است، ولی در تهاجم فرهنگی مهمترین سلاح رسانه است که در این عرصه نقش خبرنگاران بسیار مهم و حائز اهمیت است.

سردار شکارچی همچنین جایگاه استان بوشهر در عرصه مبارزه با استکبار و استعمار را یادآور شد و گفت: رزمندگان بوشهری بار‌ها به آمریکا و انگلیس سیلی زده‌اند و در عرصه تهاجم ترکیبی نقش مهمی باید ایفا کنند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها