نائب رئیس مجلس شورای اسلامی:

توجه به اشتغال و معیشت مردم بر همه مسئولین واجب است

نیکزاد گفت: توجه به امنیت، اشتغال و معیشت مردم بر همه مسئولین واجب است، ما باید تلاش کنیم در مسیر حل مشکلات مردم گام برداریم.
کد خبر: ۵۵۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶ - 08November 2022

توجه به اشتغال و معیشت مردم بر همه مسئولین واجب استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی نیکزاد» نائب رئیس مجلس شورای اسلامی شامگاه دوشنبه در جلسه جمع‌بندی مصوبات سفر به تربت حیدریه با بیان اینکه جهاد تبیین از سوی رهبر انقلاب اسلامی مورد تاکید قرار گرفته است، اظهار داشت: نباید از این موضوع غافل شویم، چراکه این روز‌ها این رسالت و مسئولیت بر ما وارد و بر گردن ما است که از مظلومیت انقلاب و نیرو‌های آن بگوییم.

نیکزاد گفت: مظلومیت بسیج، نیرو‌های امنیتی و انتظامی این روز‌ها بر ما بیشتر نمایان شده است، کسانی که زندگی، آرامش و آسایش خود را در گرو آرامش مردم قرار داده‌اند بی رحمانه مورد هجمه قرار می‌گیرند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید عزت را به سازش ترجیح دهیم و به فرهنگ جهاد و شهادت برگردیم و از این فرهنگ غافل نشویم با توجه به اینکه بر همه و مسئولین واجب است که به موضوع امنیت، اشتغال و معیشت مردم بیشتر توجه کنند و مطالبات مردم را بشنوند و در حد توان در مسیر حل مشکلات گام بردارند.

نیکزاد بیان کرد: کشور‌های دنیا به سلطه گر و سلطه پذیر تقسیم می‌شوند، ولی جمهوری اسلامی ایران مسیر آزادگی، عزت را برگزید و کشور‌های سلطه گر نمی‌توانند بپذیرند که کشوری بخواهد در این مسیر حرکت کند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تروریست‌هایی همچون داعش از دیگر دشمنان کشورمان محسوب می‌شوند گفت: ۱۷ هزار ترور در کشورمان از سوی منافقین صورت گرفته و افراد شهید شدند، حال چطور منافقین می‌توانند خود را مدافع آزادی معرفی کنند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار