فرمانده هنگ مرزی درگز:

برقراری امنيت پایدار در نقاط مرزی مرهون تعامل مرزبانان و مرزنشينان است

سرهنگ «حسین‌زاده» گفت: مرزبانان و مرزنشینان در سایه تعامل، همدلی و ارتباط مستمر، امنیت پایدار را در مرزهای جمهوری اسلامی برقرار کردند.
کد خبر: ۵۵۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶ - 08November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ «جواد حسین‌زاده» فرمانده هنگ مرزی درگز با حضور در مناطق مرزی در ديداری تعاملی و صميمی با بخشدار، فرماندهان بسیج، جمعی از سران و بزرگان و مردم مرزنشين بخش هزارمسجد در خصوص مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سرهنگ حسن‌زاده در این نشست اظهار داشت: مرزبانی نيرویی برخواسته از مردم و متعلق به آنان است. نقش مرزنشينان در تاريخ چند صد ساله اخير ایران نشان می‌دهد كه مرزنشينان مرزبانان واقعی كشور بوده و هستند و در بسياری از مقاطع تاريخی مدافعان و محافظان خوبی برای مرزها بوده‌اند.

وی در ادامه امنيت در مناطق مرزی را محصول مشترك مرزبان و مرزنشين دانست و افزود: مرزبان و مرزنشين ستون‌های اقتدار نظام اسلامي هستند چراکه برقراری امنيت پايدار در مرزها در سايه تعامل مرزبانان با مرزنشينان به دست می‌آيد؛ بر همین اساس مرزنشينان بزرگترين حامی مرزبانان محسوب می‌شوند.

در پایان این نشست مرزنشینان به بیان دغدغه‌های خود در حوزه‌های مختلف پرداختند و فرمانده هنگ مرزی درگز دستورات لازم را جهت رفع این دغدغه‌ها ابلاغ کرد.

برقراری امنيت پایدار در نقاط مرزی مرهون تعامل مرزبانان و مرزنشينان است

برقراری امنيت پایدار در نقاط مرزی مرهون تعامل مرزبانان و مرزنشينان است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار