یک نماینده مجلس در تذکر شفاهی:

پرتاب موفقیت آمیز ماهواره قائم ۱۰۰ اقتدارآفرین بود

حدادی گفت: پرتاب موفقیت آمیز ماهواره قائم ۱۰۰ و شلیک موفق پدافند باور ۳۷۳ اقتدار آفرین و باعث افتخار ملی بود.
کد خبر: ۵۵۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹ - 08November 2022

پرتاب موفقیت آمیز ماهواره قائم ۱۰۰ اقتدارآفرین بودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی حدادی» نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه (۱۷ آبان) در صحن علنی مجلس در تذکر شفاهی ضمن عرض تسلیت به خانواده شهید روح الله عجمیان که در اغتشاشات کرج مظلومانه به شهادت رسید، اظهار داشت: همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم و آنچه که امروز صورت می‌گیرد این است که نظام سلطه همواره نه تنها با جمهوری اسلامی، بلکه با ایران قوی مقابله می‌کند.

حدادی تصریح کرد: اقدام مهم اساسی اخیر که صورت گرفت، پرتاب موفقیت آمیز ماهواره قائم ۱۰۰ و شلیک موفق موشک پدافند باور ۳۷۳ با برد بیش از ۳۰۰ کیلومتر اقتدار آفرین و باعث اقتدار ملی است.

وی بیان کرد: ایران قوی و پایدار است و این یعنی ما می‌توانیم.

حدادی خطاب به رئیس جمهور گفت: رئیسی برای بهترین مردمی که همواره پای سخت‌ترین مواقع نظام خود ایستاده‌اند و همواره مرگ بر اسرائیل را فریاد زده‌اند وظیفه شما بسیار سنگین است.

وی بیان کرد: مردم مشکل جدی در بازار دارند و گرانی‌ها، وضعیت مسکن و معیشت برای آن‌ها دشوار شده است.

نماینده مردم ساوجبلاغ تصریح کرد: تذکر من به تیم اقتصادی دولت این است که اقدام به موقع و جدی برای کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها را صورت دهند.

وی در تذکر دیگری به وزیر راه و شهرسازی گفت: برای مشکل مستأجران در سطح کشور چه اقدامی انجام داده‌اید؟ همچنین در موضوع نهضت ملی مسکن، چرا به محاسن و معایب مسکن مهر توجهی نمی‌شود.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار