در مراسم تشییع پیکر شهید «علی‌وردی» مطرح شد؛

درخواست مردم از قوه قضاییه برای برخورد جدی با آشوبگران/ سنگ تمام مادران تهرانی در تشییع شهید «علی‌وردی» + تصاویر

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «آرمان علی‌وردی» روز گذشته روی دستان مردم شهیدپرور تهران برگزار شد و مردم برای بدرقه شهید تا خانه ابدی وی سنگ تمام گذاشتند و یکی از خواسته‌های مشترک آنها، اقدام قاطع قوه قضائیه در برخورد با اغتشاش‌گران بود.
کد خبر: ۵۵۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲ - 31October 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم تشییع پیکر مطهر مدافع امنیت، طلبه بسیجی شهید «آرمان علی‌وردی» روز گذشته (یکشنبه) بر دستان مردم شهیدپرور تهرانی از مسجد امام علی (ع) در فلکه دوم شهران به سمت قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.

پیمان مردم با رهبر خود

در این مراسم مردم یکپارچه انزجار خود را از اغتشاش‌گران فریاد زدند و با شعار‌هایی مانند «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست.»، «مرگ بر منافق»، «ای قوه قضایی! امتقام، انتقام» و... شهید علی‌وردی را تا خانه ابدی بدرقه کردند.

آن‌ها یک صدا از مسئولان قضایی و همچنین «احمد وحیدی» وزیر کشور که در جمع تشییع کنندگان بود، خواستار برخورد جدی با اغتشاش‌گران و برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم شدند.

مردم در لابه‌لای شعار‌های خود، با شعار‌هایی مانند «حیدر، حیدر» با حضرت امیرالمؤمنین (ع) و شعار‌های «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، «اباالفضل علمدار (ع)! خامنه‌ای نگهدار» با رهبر معظم انقلاب اسلامی بیعتی دوباره کردند.

در میان مردم که بودم، افرادی نوشته‌هایی در دست داشتند که با برخی از آن‌ها در مورد نوشته‌شان هم‌کلام شدم.

خواسته مشترک مردم از مسئولین قضائی+ تصاویر

خواسته مشترک مردم از مسئولین قضائی+ تصاویر

خواسته مشترک مردم از مسئولین قضائی+ تصاویر

خواسته مشترک مردم از مسئولین قضائی+ تصاویر

شهید علی‌وردی جای فرزند من است

خانمی را دیدم که نوشته «# زن – عفت – افتخار # مرد – میهن - اقتدار» در دستانش بود. نظر وی را در مورد نوشته‌ای که در دست دارد پرسیدم. پاسخ او اینگونه بود: «زنی که عفت دارد، باعث افتخار ماست. مملکت به دست همین زنان می‌چرخد.»

وی در پاسخ به این سؤال که «نظر شما در مورد اتفاقات اخیر چیست؟» گفت: اغتشاش‌گران هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند. این‌ها منافق و دست‌نشانده آمریکا هستند.

آن شخص ادامه داد: متأسفانه برخی از جوانان به سمت اغتشاش‌گران گرایش پیدا می‌کنند، اما مملکت ما (مانند) سوریه نیست که ما عقب بکشیم و داعش بیاید و آن را بگیرد. آن‌ها کور خوانده‌اند و اینگونه نیست.

وی در رابطه با وظیفه مردم در این شرایط، پاسخ داد: مردم باید در صحنه باشند. من خود از ستارخان آمده‌ام. این فرد که شهید شده است، فرزند من است و من به جای مادر او هستم. مردم باید در صحنه باشند و نگذارند که دشمن سوءاستفاده کند.»

خواسته مشترک مردم از مسئولین قضائی+ تصاویر

خواسته مشترک مردم از مسئولین قضائی+ تصاویر

قوه قضائیه هر چه زودتر انتقام خون شهید را بگیرد

در ادامه خانمی را دیدم که نوشته «انتقام شهادتت نزدیک است» در دستانش بود. نظر وی را در مورد آن نوشته جویا شدم. آن شخص پاسخ داد: شهید علی‌وردی را در حالی به شهادت رساندند که بی‌دفاع بود.

وی ادامه داد: ما از قوه قضائیه می‌خواهیم که هر چه زودتر انتقام خون شهید علی‌وردی را بگیرد و تمام کسانی که باعث شهادت این جوان شده‌اند را پیدا کند. قوه قضائیه باید انتقام خون این‌ها را بگیرد. تا الآن مدارا کرده است، اما از الآن به بعد باید قاطعانه بایستد.

این فرد در مورد اقدامات آشوب‌طلبان گفت: این‌ها به صورت سازماندهی شده دارند عمل می‌کنند در صورتی که ما کنار هم زندگی می‌کردیم. جوانان ما اینگونه نبودند و ما این را نداشتیم. آشوب‌طلبان خارجی آموزش دیده‌اند و کسانی که در داخل آنها را همراهی می‌کنند، فریب خورده‌اند. آن‌ها فکر کرده‌اند با این حرکات می‌توانند ملت را به زانو دربیاورند، اما کور خوانده‌اند حکومت ما خیلی محکم‌تر از این حرف‌هاست. جوانان زیادی برای این راه شهید شده‌اند و مردم هم هر جا لازم بوده است، در صحنه حضور داشته‌اند. این همه پیشرفت کرده‌ایم و این‌ها نمی‌توانند پیشرفت ما را ببینند.

این فرد در مورد وظیفه‌ای که مردم برعهده دارند، گفت: مردم باید به وظایف خود که همان حمایت از رهبری، اسلام و حکومت اسلامی است عمل کنند. ما با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» حکومت را به دست آورده‌ایم. باید تا آخرین نفر و آخرین قطره خون پای نظام و شعارهایمان بایستیم.»

در ادامه فردی با نوشته «انتقام شهادت مظلومانه‌ات را از آن‌ها که شعار «زن، زندگی، آزادی» سر دادند، خواهیم گرفت. آماده انتقام سختی باشید.» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس گفت: ما نباید به این‌ها اجازه این کار را بدهیم. قوه قضائیه نباید اینقدر مماشات داشته باشد.

خواسته مشترک مردم از مسئولین قضائی+ تصاویر

خواسته مشترک مردم از مسئولین قضائی+ تصاویر

خواسته مشترک مردم از مسئولین قضائی+ تصاویر

بخشی از فیلم این مراسم در زیر آمده است و شما را به تماشای آن دعوت می‌کنیم:

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار