فرزند شهید و نماینده مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی:

افرادی برای دیده شدن دست به هر کاری می‌زنند/ کسی حق اظهارنظر از جانب خانواده‌های معظم شهدا را ندارد

پاشایی گفت: کسانی برای دیده شدن دست به هر کاری می‌زنند، ولی حق اظهارنظر از جانب خانواده‎های معظم شهدا را ندارند.
کد خبر: ۵۵۳۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵ - 31October 2022

افرادی برای دیده شدن دست به هر کاری می‌زنند/ کسی حق اظهارنظر از جانب خانواده‌های معظم شهدا را نداردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «معصومه پاشایی» فرزند شهید و نماینده مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در پی سخنان یکی از نمایندگان سابق مجلس در رسانه‌های معاند، اظهار داشت: اینکه عده‌ای در مسائل مختلف از جانب خانواده‌های معظم شهدا صحبت می‌کنند، موضوع جدیدی نیست و در برهه‌های مختلف تاریخی سابقه داشته است. بنده خطاب به این افراد می‌گویم که حق اظهارنظر از جانب خانواده شهدا را ندارند. این بی‌انصافی است که انسان‌هایی از همه دنیای خود برای حفظ کشورشان گذشتند، ولی عده‌ای آن‌ها را خرج دنیای خود می‌کنند.

نماینده مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی افزود: ما با تمام وجود پای این نظام و انقلاب اسلامی هستیم چرا که هزینه ثبات و بالندگی این نظام را داده‌ایم. همه کودکی من بواسطه شهادت پدرم فدای این کشور شده و به همین جهت هیچ وقت پشت به این کشور و نظام را خالی نمی‌کنم.

فرزند شهید پاشایی با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا شاید نسبت به برخی سوء مدیریت‌ها و کاستی‌ها در کشور نقد‌های به حقی داشته باشند، تأکید کرد: هیچ‌کدام از این‌ها به این معنا نیست که ما از کشورمان رویگردان شده باشیم. متأسفانه در دنیایی زندگی می‌کنیم که فضای مجازی اثرگذاری زیادی بر رفتار انسان‌ها دارد و عده‌ای هستند که برای دیده شدن دست به هر کاری می‌زنند. انسان عاقل هیچگاه آبروی و حیثیت خود را فدای دیده شدن نمی‌کند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار