نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

ارائه راهکار مناسب برای عملیاتی شدن فرهنگ غدیر در جامعه ضروری است

آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: باید به دنبال راهکار مناسب برای عملیاتی شدن فرهنگ غدیر در جامعه باشیم و برای تبیین فرهنگ غدیر از مدارس و دانشگاه‌ها شروع کنیم.
کد خبر: ۵۵۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹ - 08November 2022

ارائه راهکار مناسب برای عملیاتی شدن فرهنگ غدیر در جامعه ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران امشب در مراسم تجلیل از دست اندرکاران نخستین کنگره بین‌المللی راهکار‌های گسترش فرهنگ غدیر و نهج‌البلاغه در جهان با تشکر از دست اندرکاران کنگره، مقاله نویسان، دبیران اجرایی، رسانه‌ها و دبیر کنگره و بیان اینکه کنگره باید خروجی مناسبت خود را داشته باشد و راهکار ارائه کند، اظهار داشت: یکی از بهترین راهکار‌ها این است که دنیا را به منابع اصلی غدیر و شناخت غدیر ارجاع بدهیم.

محمدی لائینی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند به منابع اصیل شناخت مراجعه کنیم، گفت: حفظ و  نگهداری فرهنگ غدیر از راهکارهاست و باید داشته‌ها و یافته‌های خود را بر مبنای غدیر حفظ کنیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه نظام و انقلاب اسلامی برگرفته از غدیر است و باید حفظ شود، عنوان کرد: واجب‌ترین واجب، حرم انقلاب اسلامی است و به گفته شهید سلیمانی اگر این حرم حفظ شود بقیه حرم‌ها حفظ خواهد شد.

وی با بیان اینکه مهمترین واجب برای ما حفظ غدیر است، ادامه داد: نظام ولایت فقیه ولایت غدیری است و باید خوب حفظ کنیم و بر گسترش آن توجه داشته باشیم.

وی تاسیس اندیشکده غدیر و ایجاد هیات‌های اندیشه ورز را مهم دانست و بیان کرد: باید به دنبال راهکار مناسب برای عملیاتی شدن فرهنگ غدیر در جامعه باشیم و برای تبیین فرهنگ غدیر از مدارس و دانشگاه‌ها شروع کنیم و در عمل به فرهنگ غدیر بپردازیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار