مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز:

سربلندی ایران مدیون از خود گذشتگی خانواده‌های شهدا و ایثارگران است

رستمیان در دیدار با ایثارگران استان البرز گفت: تمام کارکنان بنیاد و مسئولان باید به این واقف باشند که امروز باید در جهت ارائه خدمات به خانواده‌های والامقام شهدا و ایثارگران تلاش کنند و هیچ‌گاه فراموش نکنند که استقامت و پایداری و سربلندی ایران عزیز مرهون و مدیون از خود گذشتگی این عزیزان است.
کد خبر: ۵۵۴۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸ - 09November 2022

ملاقات عمومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با ایثارگرانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز روز گذشته (سه‌شنبه) به‌صورت چهره به چهره و تلفنی با ایثارگران استان البرز گفت‌وگو و به مشکلات این عزیزان رسیدگی کرد.

وی در این دیدار‌ها با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ولی‌نعمتان ما در نظام جمهوری اسلامی هستند.

رستمیان افزود: تمام کارکنان بنیاد و مسئولان باید به این واقف باشند که امروز باید در جهت ارائه خدمات به خانواده‌های والامقام شهدا و ایثارگران تلاش کنند و هیچ‌گاه فراموش نکنند که استقامت و پایداری و سربلندی ایران عزیز مرهون و مدیون از خود گذشتگی این عزیزان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خدمت به ایثارگران را وظیفه همه مدیران و مسئولان دانست و بر پیگیری مشکلات مطرح‌شده از سوی این عزیزان تأکید و تصریح کرد: بنیاد رسیدگی به امور ایثارگران و خانواده عزیز ایشان را وظیفه خود می‌داند و به‌طور ویژه مشکلات را پیگیری می‌کند.

وی افزود: هر چه امروز داریم از برکت مجاهدت‌های شهدا، ایثارگران و خانواده بزرگوار آنان است و این وظیفه همه ماست که قدردان فداکاری‌های این عزیزان باشیم و خدمت صادقانه و خالصانه به ایثارگران که سرمایه‌های ارزشمند انقلاب هستند را وظیفه خود می‌دانیم.

گفتنی است ایثارگران در این دیدار‌ها به‌صورت حضوری و تلفنی مسائل و مشکلات خود را مطرح و مدیرکل بنیاد با نهایت تکریم و احترام مشکلات مطرح‌شده ازجمله درمان، مسکن، اشتغال و معیشت را مورد بررسی قرار داد و در هر مورد راهنمایی و دستورات مقتضی جهت اقدام و پیگیری را صادر کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها