استاندار اردبیل:

تأمین منابع تکمیل مجتمع توانبخشی ایثار اردبیل در اولویت قرار دارد

عاملی در بازدید از روند پیشرفت پروژه مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل گفت: تأمین منابع تکمیل مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل در اولویت قرار دارد و بخشی از منابع آن در آینده نزدیک تأمین می‌شود.
کد خبر: ۵۵۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳ - 12November 2022

تأمین منابع تکمیل مجتمع توانبخشی ایثار اردبیل در اولویت قرار داردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید حامد عاملی» استاندار اردبیل و داور نوری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به همراه میرجعفریان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمران و نجفی سرپرست دفتر فنی و امور عمرانی استاندار اردبیل با هدف بررسی روند پیشرفت اجرایی پروژه مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل، از این مجتمع بازدید کردند.

استاندار اردبیل در جریان بازدید از این پروژه و بررسی پیشرفت مراحل اجرایی آن اظهار داشت: شهدا و ایثارگران، ولی نعمتان ما هستند و باید با نهایت تلاش و جدیّت و با ایجاد زیرساخت‌های لازم، زمینه را برای رفاه و آسایش این عزیزان فراهم کنیم.

عاملی افزود: مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل پروژه عظیمی است که تکمیل آن می‌تواند نیاز‌های جامعه معظم ایثارگری را در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی و توانبخشی رفع کند.

رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اردبیل در ادامه در خصوص تأمین اعتبار تکمیل این پروژه قول مساعد داد و تصریح کرد: با وجود محدودیت منابع، تکمیل مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل در اولویت قرار دارد و بخشی از منابع آن در آینده نزدیک تأمین می‌شود. همواره نهایت همّت و تلاش خود را در راستای خدمت‌رسانی به ایثارگران عزیز به کار می‌گیریم تا دِین خود را به این قشر شریف ادا کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز ضمن تأکید بر ضرورت بسیج همه امکانات برای رفع مشکلات جامعه معظم ایثارگری گفت: رفع نیاز‌های درمانی ایثارگران یکی از مهمترین اهداف بنیاد است که در صورت تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار، بخش اعظمی از این نیاز‌ها رفع می‌شود و این مهم تنها با مساعدت مسئولان و در رأس آن، استاندار محترم محقق خواهد شد.

پیشرفت مراحل اجرایی این پروژه توسط معاون هماهنگی امور عمران و سرپرست دفتر فنی و امور عمرانی استانداری اردبیل به صورت دقیق ارزیابی و منابع لازم برای تکمیل پروژه محاسبه شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار