معاون ستاد کل نیرو‌های مسلح:

هیچ‌ تهاجمی نمی‌تواند اراده پولادین نیرو‌های مسلح کشور را درهم بشکند

سردار شکارچی با تأکید بر لزوم تقویت همبستگی نیرو‌های مسلح، گفت: نیرو‌های مسلح انقلابی، رزمندگان خط مقدم جنگ نرم محسوب می‌شوند و هیچ‌گونه تهاجمی نمی‌تواند اراده پولادین آن‌ها را درهم بشکند.
کد خبر: ۵۵۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵ - 09November 2022

هدف اغتشاشگران همسو با اهداف دشمنان استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «ابوالفضل شکارچی» معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور در نشست هم‌اندیشی با فرماندهان و رؤسای عقیدتی سیاسی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران که به میزبانی پایگاه هوایی شهید یاسینی برگزار شد با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: بدون شک ایجاد اختلاف و تفرقه در جامعه یکی از مهم‌ترین ترفند‌های دشمنان پس از شکست در توطئه‌های گوناگون علیه نظام اسلامی است.

سردار شکارچی «جهاد تبیین» را یکی از مسائل مهم برای آگاهی‌بخشی جوانان و نوجوانان دانست و افزود: هدف اغتشاشگران و آشوبگران همسو با اهداف دشمنان است؛ اهدافی که به دنبال آسیب به قدرتی همچون جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان است؛ اما دشمنان باید بدانند که با وجود نیرو‌های مسلح گوش به فرمان ولایت فقیه و مردم‌پایه، این اهداف شوم هیچ‌گاه محقق نخواهد شد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه ابزار تهاجم فرهنگی دشمن رسانه‌های معاند هستند، گفت: نیرو‌های مسلح انقلابی، رزمندگان خط مقدم جنگ نرم محسوب می‌شوند و هیچ‌گونه تهاجمی نمی‌تواند عزت و اراده پولادین آن‌ها را درهم بشکند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به اتحاد دشمنان علیه امنیت و ملت ایران خاطرنشان کرد: تقویت اتحاد و همبستگی نیرو‌های مسلح در همه لایه‌ها برای ناامیدی اهداف دشمن یک ضرورت است که علاوه بر خنثی‌سازی حربه‌های دشمنان می‌تواند موجب ارتقاء توان رزم در بین نیرو‌های مسلح باشد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار