نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

دشمنان با تحریف مسائل کشور تحلیل غلط به جوانان می‌دهند/ ضرورت مدیریت صحیح رسانه و افکار عمومی

خدابخشی گفت: دستگاه‌هایی که متولی بیان دستاوردهای نظام برای مردم هستند و باید به مدیریت رسانه‌ها، نهادهای مولد تولیدات فرهنگی و مدیریت افکار عمومی اهتمام داشته باشند، متأسفانه به خوبی وظایف خود را انجام نمی‌دهند.
کد خبر: ۵۵۵۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 12November 2022

دشمنان با تحریف مسائل کشور تحلیل غلط به جوانان می‌دهند/نهادهای متولی رسانه وظایف خود را به خوبی انجام نمی‌دهند«محمد خدابخشی» نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در خصوص عملکرد نهاد‌ها و دستگاه‌های فرهنگی برای تبیین دستاوردهای نظام اظهار داشت: زحماتی که مسئولان دلسوز و خدماتی که نظام اسلامی در سراسر کشور و مناطق دوردست ارائه کرده است، متأسفانه به خوبی برای مردم تبیین نمی‌شود و مردم نمیتوانند این دستاوردها را ببینند.

خدابخشی تصریح کرد: دستگاه‌هایی که متولی بیان دستاوردهای نظام برای مردم هستند و باید به مدیریت رسانه‌ها، نهادهای مولد تولیدات فرهنگی و مدیریت افکار عمومی اهتمام داشته باشند، متأسفانه به خوبی وظایف خود را انجام نمی‌دهند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بسیاری از مطالبی که در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر می‌شود واقعیت ندارد، ولی دشمنان با تحریف و کنترل مطالب  و اثرگذاری روی مخاطبان جوان و نوجوان تحلیل‌هایی به آنها ارائه می‌کنند که ناامیدی و تنش را در جامعه ترویج می‌کند.

وی افزود: اگرچه مشکلات مردم بیشتر معیشتی و اقتصادی است و ما باید تلاش بسیار زیادی در این زمینه داشته باشیم تا اشتغالزایی و وضعیت تورم بهبود پیدا کند، اما تا زمانی که نتوانیم در زمینه مدیریت افکار عمومی و رسانه‌ها شایسته عمل کنیم به مثابه این است که هیچ کاری نکرده‌ایم و هر مقداری هم که خدمات ارائه شود به چشم مردم نمی‌آید.

خدابخشی تصریح کرد: اولویت اول کشور که باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد، مدیریت صحیح رسانه‌ها و افکار عمومی است، زیرا اهمیت افکار عمومی و رسانه‌ها تا جایی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در وصف آن می‌فرمایند اگر عهده‌دار مسئولیت رهبری در جامعه نبودم، قطعاً در حوزه فضای مجازی و رسانه فعالیت می‌کردم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار