رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس:

شبکه ملی اطلاعات باعث بهبود فضای تبلیغی و فرهنگی می‌شود

آیت‌الله «دژکام» گفت: وحدت در فرماندهی، لطف خداوند و عشق و علاقه مردم به ولایت فقیه، هدف‌گذاری در اقدامات و وحدت میان آحاد جامعه و مدیران ارشد استان و کشور می‌تواند عاملی برای توسعه یافتگی و تعالی و رشد شود و شبکه ملی اطلاعات نیز میتواند باعث بهبود فضای تبلیغی و فرهنگی گردد.
کد خبر: ۵۵۵۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵ - 09November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، آیت‌الله «لطف‌الله دژکام» رئیس شورای فرهنگ عمومی استان امروز در جلسه مدیران و مسئولان فرهنگی استان با موضوع «بررسی بازسازی ساختار‌های فرهنگی و نقش آن‌ها در ماموریت جهاد تبیین» که با حضور حجت الاسلام «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد با بیان اینکه باید با بهره‌گیری از ظرفیت همراهی و هم افزایی تمام مجموعه‌های فرهنگی درون استان، زمینه توسعه فعالیت‌های فرهنگی را فراهم کنیم اظهار داشت:  وحدت در فرماندهی، لطف خداوند و عشق و علاقه مردم به ولایت فقیه، هدف‌گذاری در اقدامات و وحدت میان آحاد جامعه و مدیران ارشد استان و کشور می‌تواند عاملی برای توسعه یافتگی و تعالی و رشد شود و شبکه ملی اطلاعات نیز میتواند باعث بهبود فضای تبلیغی و فرهنگی شود.

آیت‌الله دژکام افزود: عدم طراحی برش استانی و برنامه‌محوری در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی موجب کاهش اثرگذاری فعالیتهای فرهنگی می‌شود و اگر این مؤلفه در جامعه وجود داشته باشد شاهد خواهیم بود که دشمن نیز از تمامی برنامه‌های خود برای آسیب رساندن به کشور ناکام و مایوس می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: علایم و قرائن نشانگر این است که فعالیت‌های فرهنگی در حال توسعه است که باید این ظرفیت از طریق مراجع رسمی و ایرانی در اختیار جامعه هدف قرار بگیرد تا فعالیتهای فرهنگی رونق بیابد.

امام جمعه شیراز با اشاره به پیشرفت زیرساختی بیش از ۵٠ درصدی شبکه ملی اطلاعات در کشور خاطرنشان کرد این مساله باعث بهبود فضای تبلیغی خواهد شد و در این فضا می‌توان به راحتی دشمن را ناکام و نا امید کرد و حتی می‌توان از شبکه ملی اطلاعات به نحوی استفاده کرد که ایران را از فضای مجازی خارجی بی نیاز کند.

امام جمعه شیراز بر تاثیر مسایل اقتصادی بر معیشت نیز تاکید کرد و افزود: خدمت‌رسانی به قشر محروم جامعه و ایجاد ۶٠ هزار شغل تا پایان سال در فارس در کنار اینکه عاملی اقتصادی است باعث توسعه فعالیت‌های فرهنگی در جامعه می‌شود. انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها