نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تقویت شبکه ملی اطلاعات و پیام‌رسان‌های داخلی

«محمدی لائینی» با بیان اینکه کوچ کردن از پیام‌رسان‌های بیگانه به داخلی مورد استقبال قرار گرفت، گفت: باید شبکه ملی اطلاعات تقویت شود.
کد خبر: ۵۵۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷ - 11November 2022

ضرورت تقویت شبکه ملی اطلاعات و پیام رسان‌های داخلیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز مازندران با تأکید و توصیه بر تقوای الهی به تأثیر رفاقت در دین اشاره کرد و اظهار داشت: با کسی که دین و اخلاق پسندیده دارد رفاقت و دوستی کنیم و کسی که باتقوا باشد و در پی اصلاح خود باشد ترس از خدا ندارد و نشانه رضایت خدا ترک از گناه است.

وی به حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: امروز همه اعتراف دارند که سازماندهی اغتشاشات در فضای مجازی بوده و به وسیله رسانه‌ها و خبرگزاری‌های بیگانه در ۴۵ روز ۳۸ هزار دروغ توسط پنج خبرگزاری دنیا منتشر شده است.

محمدی لائینی با بیان اینکه فضای مجازی متأثر از این فضاست و جوانان ما در فضای مجازی قتل عام می‌شوند، تصریح کرد: باید فکری برای ساماندهی و مدیریت فضای مجازی صورت گیرد و شبکه ملی اطلاعات تقویت شود و  همچنین باید پیام رسان‌های داخلی را مجهز و تقویت کنیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه کوچ کردن از پیام‌رسان‌های بیگانه به داخلی مورد استقبال قرار گرفت، ادامه داد: باید زیرساخت‌های این بخش و شبکه ملی اطلاعات تقویت شود و فضای مجازی مدیریت و نظارت شود.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف اغتشاشات این است که مسئولان و دستگاه‌های اجرایی را سرگرم این مسائل کنند و از سازندگی کشور بازدارند از این رو مسئولان باید هوشیار باشند ضمن رسیدگی به مسائل، سازندگی، شعار سال و تولید ملی را جدی گیرند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به عملیاتی کردن شعار سال در پایان سال جاری پاسخ دهند، خواستار توجه به تولید ملی و حمایت از آن شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه در هفته مازندران و به مناسبت شکل‌گیری اولین حکومت علوی در استان همایش فرصت سرمایه گذاری در میاندورود و ساری برگزار شد، گفت: فرصت‌های سرمایه گذاری در استان شناسایی شود و سرمایه گذارانی که فرصت هستند، معرفی و جذب شوند که خدمت بزرگی به استان خواهد بود.

محمدی لائینی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاران باید دارای اهلیت باشند، وصل کردن سرمایه گذاران اهل به فرصت‌های سرمایه گذاری و تسهیل صدور مجوز‌ها با شکل گیری پنجره واحد را امری مهم برشمرد و تصریح کرد: فرصت‌های سرمایه گذاری احصاء شود.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: حرمت گذاشتن به مساجد و اماکن متبرکه در گوشت و پوست ما عجین است و باید مزار شهدا و اماکن متبرکه حفظ شود.

وی با گرامیداشت ۲۴ آبان سالروز ارتحال آیت الله طباطبایی و هفته کتاب و کتابخوانی عنوان کرد: کتاب در ارتقای فرهنگ تأثیر زیادی دارد و باید عادت به کتاب و کتابخوانی را تقویت کنیم.

محمدی لائینی اظهار داشت: بهترین کتاب قرآن کریم است و متأسفانه کلام الهی بین ما مظلوم و مهجور واقع شده است و باید قرآن را با قرائت درست بخوانیم و یاد بگیریم و یاد بدهیم و آموزش و پرورش توجه جدی به آموزش قرآن داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار