حجت‌الاسلام رئیسی:‌

همکاری کشورهای مستقل،‌ پاسخ قاطعی به استراتژی بی‌‌ثبات‌سازی آمریکا است

رئیس‌جمهور در دیدار با دبیر شورای امنیت ملی روسیه با اشاره به اینکه سیاست اصولی ایران مخالفت با جنگ است گفت: همکاری کشور‌های مستقل، قاطعانه‌ترین پاسخ به استراتژی بی ثبات‌سازی آمریکایی‌ها است.
کد خبر: ۵۵۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷ - 09November 2022

همکاری کشورهای مستقل،‌ پاسخ قاطعی به استراتژی بی‌‌ثبات‌سازی آمریکا استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «نیکولای پاتروشف» دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه امروز چهارشنبه (۱۸ آبان) با حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی در این دیدار با بیان اینکه اراده ایران و روسیه ارتقای سطح روابط راهبردی در عرصه‌های مختلف است، این روابط را در حال تقویت و چشم‌انداز آن را روشن توصیف کرد و افزود: همکاری کشور‌های مستقل، قاطعانه‌ترین پاسخ به سیاست تحریم و بی ثبات‌سازی آمریکا و متحدینش است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران مخالفت با جنگ است، اظهار داشت: توسعه دامنه و تصاعد سطح جنگ باعث نگرانی همه کشور‌ها است.

نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه نیز با ارائه گزارشی از وضعیت همکاری‌های دو جانبه تاکید کرد: برای توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های سیاسی، تجاری، انرژی، کشاورزی و ترانزیت، بسیار فعالانه تلاش می‌کنیم و کمیسیون مشترک اقتصادی ایران - روسیه نیز به خوبی پیگیر اجرای توافقات روسای جمهور دو کشور است.

پاتروشف با ابراز امیدواری نسبت به توسعه روابط با جمهوری اسلامی در قالب مجامع و سازمان‌های منطقه‌ای گفت: ایجاد جهان چند قطبی در راستای منافع همه کشور‌های جهان است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار