اسارت ۲۱ روزنامه نگار فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

یک نهاد حقوقی عربی اعلام کرد که ۲۱ روزنامه نگار فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی محبوس هستند.
کد خبر: ۵۵۵۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶ - 10November 2022

اسارت ۲۱ روزنامه نگار فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری آناتولی، کمیته حمایت از روزنامه‌نگاران که مقر آن در بیروت پایتخت لبنان قرار دارد، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی سیاست بازداشت روزنامه‌نگاران را ادامه می‌دهد و هم‌اکنون ۲۱ روزنامه نگار فلسطینی در اسارتگاه‌های این رژیم به سر می‌برند.

کمیته حمایت از روزنامه‌نگاران در بیانیه‌ای افزود: هدف رژیم صهیونیستی از این اقدام، ممانعت از فعالیت حرفه‌ای روزنامه‌نگاران فلسطینی در زمینه رسوا کردن جنایت‌های این رژیم علیه ملت فلسطین است.

این نهاد حقوقی سیاست بازداشت غیرقانونی روزنامه‌نگاران و سایر شهروندان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

پیش از این اتحادیه روزنامه‌نگاران فلسطینی اعلام کرده بود که از سال ۲۰۰۰ میلادی تاکنون، ۵۵ روزنامه‌نگار و خبرنگار به دست نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده‌اند؛ همچنین از سال ۲۰۱۸، ۱۴۴ روزنامه‌نگار فلسطینی توسط نیرو‌های رژیم صهیونیستی در اقصی نقاط نوار غزه، کرانه باختری، و قدس شرقی، بواسطه گلوله مستقیم نظامیان صهیونیست و گلوله‌های لاستیکی، گاز اشک‌آور و باتوم مجروح شده‌اند.

رژیم صهیونیستی همچنین از طریق تعقیب روزنامه‌نگاران فلسطینی به بهانه اینکه اقدام به تحریک افراد کرده‌اند نیز عملاً اقدام به سرکوب آن‌ها می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار