مشاور عالی فرمانده کل سپاه:

دشمن وحدت مردم سیستان و بلوچستان را هدف قرار داده است

حجت‌الاسلام طائب گفت: دشمن در جنگ ترکیبی وحدت مردم سیستان و بلوچستان را هدف قرار داده و می‌خواهد آرامش را از مردم سلب کند.
کد خبر: ۵۵۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹ - 10November 2022

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «حسین طائب» مشاور عالی فرمانده کل سپاه امروز (پنجشنبه) در مراسم چهلم و تجلیل از شهدای امنیت سیستان و بلوچستان و گرامیداشت شهدای حرم شاهچراغ، اظهار داشت: سیستان و بلوچستان استان مقاومت و شهیدپروری است؛ شهید هاشمی، شهرکی، وارازی، عارفی، برهان‌زهی، براهویی، آب در شکر، ملاشاهی و کیخا جان خود را برای امنیت جامعه و آسایش مردم نثار کردند.

حجت‌الاسلام طائب به جنگ ترکیبی دشمنان اشاره کرد و افزود: دشمن می‌خواهد با جنگ ترکیبی نگذارد که پیشرفت در کشور نهادینه شود.

وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد این نماد وحدت کشور را که شیعه و سنی در یک استان کنار یکدیگر با آرامش زندگی می‌کنند، هدف قرار دهد تا هم نماد وحدت اسلامی را بشکند و هم آرامش را از مردم سلب کند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه اظهار داشت: امروز هرکس تریبون و قلم دارد باید مراقب باشد این نمادها را از ما نگیرند و آنها را خدشه‌دار نکنند.

طائب گفت: باید مراقب باشیم تا دشمن سوژه‌سازی نکند و از طرفی با راهبرد دشمن مقابله کنیم و نگذاریم خشم و کینه بیشتر شود؛ چرا که این موضوع هدف دشمنان است بر این اساس نباید بگذاریم دشمن به نحوی عمل کند که ما را از کار اصلی نظام که در این مقطع تابلوی پیشرفت و خدمت به مردم و ایجاد زیرساخت در کشور است، دور کند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار