استاندار مازندران:

توسعه اقتصادی در مازندران به گفتمان تبدیل شود

«حسینی‌پور» گفت: توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در مازندران باید از سوی مسوولان و بخش خصوصی به گفتمان تبدیل شود.
کد خبر: ۵۵۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱ - 10November 2022

توسعه اقتصادی در مازندران به گفتمان تبدیل شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سیدمحمود حسینی‌پور» استاندار مازندران امروز در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران در ساری با بیان این که، در سال‌های گذشته بسیاری از فعالان اقتصادی برای دریافت مجوز‌های سرمایه گذاری مدت‌ها در پشت در مدیران معطل می‌ماندند، اظهار داشت: این خبر خوش را به شما می‌دهم که با راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری در کمتر از یک ماه بعد از ثبت درخواست، فعال اقتصادی حتی بدون آنکه یکبار به اداره‌ای مراجعه کند، مجوز فعالیت آن صادر خواهد شد.

وی افزود: توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در مازندران باید از سوی مسوولان و بخش خصوصی به گفتمان تبدیل شود و برای شکوفایی اقتصاد این دیار برنامه‌هایی را در دست اجرا داریم.

استاندار مازندران با بیان این که، مدیران استانی برای توسعه باید جهادی و انقلابی عمل کنند، تصریح کرد: با شخصیت‌های اداری بی‌توجه به رونق اشتغال مازندران برخورد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تنها راه مقابله با فساد صدور الکترونیکی مجوز‌های سرمایه گذاری است و در این بین پنجره واحد سرمایه گذاری در استان راه اندازی شد.

حسینی‌پور گفت: بانک‌های استان خدمات بسیار خوبی در یکسال گذشته ارائه دادند که به طور حتم این رویه در سال‌های آینده هم برای توسعه استان ادامه می‌یابد.

حسینی‌پور افزود: بانک‌های عامل استان برای رونق بازار مرکبات و گوشت مرغ حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردند که به طور حتم در آینده نزدیک تاثیر آن را بر روی اقتصاد استان شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: بزرگترین مولدسازی در طول تاریخ مازندران اکنون در دست اجرا است و اماکن دولتی مستقر در سواحل استان با همراهی وزارتخانه‌ها به زودی به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار