تقدیر فرمانده کل ارتش از مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم

امیر سرلشکر «موسوی» با اهداء لوح تقدیر از تلاش‌های مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در برگزاری ۴ یادواره و اجلاسیه نهایی شهدای ارتش تجلیل کرد.
کد خبر: ۵۵۵۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰ - 12November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اهداء لوحی، به پاس تقدیر از تلاش‌های مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در برگزاری ۴ یادواره و اجلاسیه نهایی شهدای ارتش در استان، تجلیل کرد.

در متن تقدیرنامه فرمانده کل ارتش خطاب به حجت الاسلام «علی لقمانپور» آمده است:

دوران سراسر افتخار دفاع مقدس، یادآور استقامت، ایثار، پایمردی، لایتمداری و تجلی اراده و غیرت ملتی است که در درس آموخته مکتب امام حسین (ع) و دانشگاه عاشورا بوده و ثمره این دانش آموختگی، فرهنگ حماسه و ایثار و شهادت است و تا ابد در تاریخ این مرز و بوم ماندگار خواهد ماند.

ترویج فرهنگ جاودانه دوران دفاع مقدس و انتقال ارزش‌های ماندگار آن پدیده بی همتا به پیکره جامعه به ویژه نسل جوان، وظیفه بزرگ و ارزشمندی است بر دوشمان تا سینه عاشقانه این معارف را مملو از گوهر‌های درخشان این گنجینه تمام نشدنی سازیم تا برای همیشه زنده و پایدار بماند.

تلاش در جهت نشر و بسط این فرهنگف از وظایف خطیر کسانی است که قلبشان برای اسلام و تداوم راه سرخ شهیدان و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌تپد.

در این راستا ارتش جمهوری اسلامی ایران بر خود لازم می‌داند از زحمات جنابعالی که نقش موثر و ارزشمندی در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی حماسه ایثار و شهادت و دفاع مقدس و آیین گرامیداشت اجلاسیه ۵۶۵ شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم ایفا نموده اید، تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند متعال سعادت توام با توفیق شما را تحت رهبری حکیمانه فرمانده معظم کل قوا مسئلت دارد.

تقدیر فرمانده کل ارتش از مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم

تقدیر فرمانده کل ارتش از مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم

تقدیر فرمانده کل ارتش از مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار