معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تاکید کرد؛

ضرورت تزریق امید در جامعه/ فعالان فرهنگی با جهاد تبیین گره‌های ذهنی جوانان را باز کنند

حجت‌الاسلام روستاآزاد با اشاره به اینکه بخش بزرگی از شرکت کنندگان در اغتشاشات اخیر افرادی هستند که از روی ناآگاهی، هیجان و گره‌های ذهنی وارد این ناآرامی‌ها شدند، گفت: مبلغان و فعالان فرهنگی باید با جهاد تبیین و آگاه کردن این افراد، فعالیت‌های تخصصی و متناسب ایجاد کنند.
کد خبر: ۵۵۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲ - 12November 2022

برگزاری نشست‌های جهاد تبیین با تکیه بر «مساله محوری»به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سعید روستاآزاد» معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در نشست‌ جهاد تبیین با موضوع «آینده انقلاب؛ واقعی یا موهوم» اظهار داشت: برگزاری سلسله نشست‌های جهاد تبیین با تکیه بر «مساله محور بودن» و با هدف افزایش سطح علمی طلاب و مبلغان برگزار می‌شود.

روستاآزاد در ادامه افزود: تلاش می‌شود مطالب بیان شده در سلسله نشست‌های جهاد تبیین، تبدیل به یک محتوای کاربردی شده و در اختیار مبلغان و فعالان فرهنگی در سراسر کشور قرار گیرد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره بر ضرورت توجه به افراد که در ناآرامی‌های اخیر کشور شرکت داشته‌اند بیان کرد: بخش بزرگی از شرکت کنندگان در اغتشاشات اخیر افرادی هستند که از روی ناآگاهی، هیجان و گره‌های ذهنی وارد این ناآرامی‌ها شده و خود را درگیر این مسائل کرده‌اند، مناسب است مبلغان و فعالان فرهنگی در خصوص تبیین و آگاه کردن این افراد، فعالیت‌های تخصصی و متناسب را ایجاد کنند.

حجت الاسلام روستاآزاد خاطرنشان کرد: معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با توجه به رسالت ذاتی خویش و در راستای جهاد تبیین با اعزام مبلغان متخصص در عرصه‌های سیاسی، مشاوره و … در بین افراد بازداشت شده در اغتشاشات اخیر و همچنین خانواده آنان قدم‌هایی را برداشته است.

وی با بیان اینکه اکنون دشمنان ایران، به دنبال ایجاد فضای ناامیدی در کشور هستند، افزود: تلاش‌های فعالان در عرصه‌های فرهنگی و دینی باید به همان سویی باشد که دشمنان آن را در نظر دارند، اکنون دشمنان قسم خورده ملت ایران، امید افراد جامعه را نشانه رفته‌اند و باید توجه کنیم که فعالیت‌های فرهنگی ما نیز با محوریت ایجاد امید در جامعه صورت پذیرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها