جانباز ۷۰ درصد خوزستانی به یاران شهیدش پیوست

«عزیز عزیززاده» جانباز ۷۰ درصدی خوزستان پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت، دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۵۵۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰ - 12November 2022

جانباز ۷۰ درصد خوزستانی به یاران شهیدش پیوستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «عزیز عزیززاده» جانباز ۷۰ درصدی خوزستان پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت، دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

عزیززاده از جانبازان سرافراز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس استان خوزستان امروز پس از سال‌ها تحمل رنج و جراحات ناشی از جنگ تحمیلی، دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با صدور پیامی این ضایعه را به جامعه ایثارگران، به ویژه خانواده و بستگان شهید والامقام تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت داشت.

شهید «عزیز عزیززاده» از جانبازان دوران دفاع مقدس در یکم مهرماه ۱۳۳۸ متولد و با داشتن ۷۰ درصد مجروحیت ناشی از برخورد با مین در منطقه فکه در چهارم اسفندماه ۱۳۶۱ مجروح شد و سرانجام پس از سال‌ها صبر بر رنج مجروحیت دعوت حق را لبیک و به مقام شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها