پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان در پی شهادت «مجید یوسفی»؛

جوانان غیرتمند گیلان در عرصه‌های مختلف حماسه‌ها خلق کردند

سرهنگ «حبیبی» در پی شهادت «مجید یوسفی» سومین شهید مدافع امنیت در گیلان پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۵۵۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸ - 12November 2022

جوانان غیرتمند گیلان در عرصه‌های مختلف حماسه‌ها خلق کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ پاسدار «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در پی شهادت «مجید یوسفی» بسیجی شهید و سومین شهید مدافع امنیت در گیلان پیام تسلیت صادر کرد.

در این پیام آمده است:

خانواده معزز مدافع امنیت بسیجی شهید «مجید یوسفی»

با سلام و تحیات

در طول سالیان پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، جوانان غیرتمند استان گیلان همواره در عرصه‌های نبرد و جهاد به عنوان پیشگامان و نیرو‌های شجاع، دلیر در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی حماسه‌ها خلق کرده‌اند.

تقدیم ۸ هزار شهید گلگون کفن، سند تایید ارادت قلبی مردمان این دیار سرافراز در دفاع از این مرز و بوم و کشور عزیزمان ایران اسلامی است.

بار دیگر شهادت بسیجی مدافع امنیت یکی از بهترین جوانان عزیز و غیور شهرستان آستانه اشرفیه این استان از در لباس مقدس و پر افتخار بسیج در ایجاد نظم و امنیت و مقابله با لیدر‌های آشوبگر، اراده و عزم پولادین گیلمردان در راه دفاع از امنیت و آرامش هم وطنان عزیزمان را ثابت نمود.

اینجانب شهادت پر افتخار این سرباز ولایت را به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی، مجموعه سپاه و بسیجیان عزیز و خانواده معظم و معزز آن شهید گلگون کفن و مردم غیور استان گیلان و شهرستان آستانه اشرفیه چهارمین شهرمذهبی کشور (بارگاه ملکوتی سیدجلال الدین اشرف برادرامام رضا (ع)) و شهر سردار عارف شهید حاج مهدی خوش‌سیرت تسلیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها