معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی خبر داد؛

برگزاری نخستین یادواره شهدای استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها

طالبی گفت: نخستین یادواره شهدای استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان خراسان جنوبی ۲۳ آبان‌ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۵۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ - 12November 2022

برگزاری نخستین یادواره شهدای استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های خراسان جنوبیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «سید محمدرضا طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز (شنبه) در جلسه هماهنگی نخستین یادواره شهدای استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان، اظهار داشت: یاد و خاطره شهدا باید لحظه لحظه در ذهن و اندیشه ما باشد و به هر شکل ممکن باید در این زمینه جهاد کنیم. در دهه اول انقلاب، دشمن با تمام توان به میدان آمد تا نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کند اما تکیه مردم ایران به ولایت فقیه و اعتقادشان به شهادت پیروزی ملت ایران در جنگ هشت ساله را رقم زد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: دشمن به این نتیجه رسیده تا زمانی که این پشتوانه قوی و این اعتقادات راسخ وجود دارد، اقداماتش علیه ایران بی‌نتیجه است لذا با تهاجم فرهنگی به دنبال کمرنگ کردن جایگاه ولایت فقیه و بی‌ارزش نشان دادن اعتقاد به شهادت برآمد.

طالبی با تأکید بر اینکه آنچه داریم از برکت خون شهداست، افزود: احیای خون شهدا به لحاظ شرعی و قانونی وظیفه همه ماست و اگر به اندازه سر سوزنی در این زمینه کوتاهی کنیم در نزد خدا، ائمه و شهدا مسئول خواهیم بود.

وی از برگزاری نخستین یادواره شهدای استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان خبر داد و افزود: این مراسم همزمان با ۲۳ آبان‌ با سخنرانی «سعید جلیلی» نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در حسینیه جماران بیرجند برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از کوتاهی‌هایی گفت که سبب شده با گذشت حدود چهل سال هنوز یادواره شهدای استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها در این منطقه برگزار نشود و ادامه داد: همه دستگاه‌ها مکلفند برگزاری یادواره شهدای حوزه خود را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار