با صدور پیامی؛

سردار کارگر درگذشت شاعر انقلابی استاد «حسینجانی» را تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت استاد «ابوالقاسم حسینجانی» را به خانواده وی تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۵۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶ - 13November 2022

سردار کارگر درگذشت شاعر انقلابی استاد «حسینجانی» را تسلیت گفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت شاعر روشن اندیش و جان‌آگاه، مرحوم استاد «ابوالقاسم حسینجانی» را به خانواده وی تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم مرحوم حسینجانی

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام خبر تاسف بار درگذشت شاعر روشن اندیش و جان‌آگاه، مرحوم استاد ابوالقاسم حسینجانی، داغی بزرگ بر ژرفنای روح و احساس جامعه ادب آیینی و انقلابی برجای گذاشت.

این شاعر نام آشنا و متعهد از قبیله‌ی نور، عمر پر برکت خود را وقف دلبستگی‌های آسمانی و میهن اسلامی نمود و در مسیر جهاد تبیین و نشر معارف اسلام و قرآن، گام‌های بلندی برداشت. یقینا شعر‌های بلند و نوشته‌های شورمندشان، همواره مشام شیفتگان ادب آیینی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را عطرآگین کرده و بر صحفیه دل و جان‌ها خواهد درخشید.

او چنان که خود سرود «کربلا منتظر ماست بیا تا برویم»، جز به راه راست و خط سرخ عاشورایی رهنمون نشد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت کوچ آسمانی این شاعر برجسته به شما خانواده محترم بویژه استاد علیرضا قزوه، از خداوند رئوف، رحمت و حسنات وافر الهی بر روح مطهر آن شاعر انقلابی و متعهد به ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت را آرزومندم و برای بازماندگان، خانواده محترم، شاگردان و دوستداران ایشان صبر و اجر مسالت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها