کارگردان مستند «ماجرای امروز» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مظلومیت شهدای فتنه‌های داخلی مستند شد/ «ماجرای امروز» در تلویزیون+ فیلم

کارگردان «ماجرای امروز» گفت: مجموعه «ماجرای امروز» از دریچه نگاه مادران و همسران شهدای فتنه‌های داخلی، به فتنه‌های ۸۸ تا اغتشاشات اخیر پرداخته است.
کد خبر: ۵۵۵۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱ - 13November 2022

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مستند «ماجرای امروز» به کارگردانی محسن اردستانی‌رستمی با محوریت فتنه‌های داخلی از شب گذشته روی شبکه افق رفت.

محسن اردستانی کارگردان «ماجرای امروز» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس درخصوص این برنامه اظهار داشت: «ماجرای امروز» یک برنامه تلویزیونی ترکیبی است که از فتنه‌های منافقین و دهه ۶۰ شروع می‌شود و تا به امروز ادامه پیدا می‌کند و مسائل را مورد بررسی قرار می‎دهد.

وی مظلومیت شهدای فتنه‌های داخلی را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این مستند مادران و همسران شهدای فتنه ۸۸، آبان ۹۸ و فتنه ۱۴۰۱ و شهدای امنیت و شهدای پاسداران جلوی دوربین قرار گرفتند. چندین سال است که برای شهدا از جمله شهدای مدافع حرم پاکستانی و افغانستانی در حال ساخت برنامه هستم اما امروز در این بمباران رسانه‌ای علیه ایران در واقع شهدای فتنه داخل کشور از مظلوم‌ترین‌ها هستند.

کارگردان «ماجرای امروز» با بیان اینکه باید یاد و خاطر شهدای مظلوم فتنه‌ها را زنده نگه داشت، مطرح کرد: یک نخ تسبیح بین همه شهدا است، در واقع بیشتر شهدای فتنه اخیر از بازماندگان در جنگ سوریه بودند که در این فتنه اخیر به شهادت رسیدند. در کنار هجمه‌های عظیم رسانه‌ای این برنامه تلویزیونی یک چراغ کوچک است اما اگر این مسیر ادامه یابد حال و هوای جامعه تغییر می‌کند.

اردستانی در پایان با بیان اینکه امنیت اتفاقی نیست، خاطرنشان کرد: محوریت این برنامه همسر و مادران شهدا هستند که نقطه مغفول همه این رشادت‌ها بوده اند چرا که در راه آرامش جامعه، عزیز خود را فدا کردند. برای امنیت هر روز در حال تقدیم شهدا هستیم که متاسفانه رسانه نتوانسته است به خوبی این رشادت‌ها را تبیین کند.

مجموعه «ماجرای امروز» به کارگردانی محسن اردستانی‌رستمی هر شب از ساعت ۱۸:۳۰ به‌مدت ۳۰ دقیقه از شبکه افق پخش خواهد شد و روایت‌هایی از خانواده‌های شهدای پیرامون شهدای فتنه‌های داخلی کشورمان را پیش ر‎وی مخاطب قرار خواهد داد.

مظلومیت شهدای فتنه‌های داخلی مستند شد/ «ماجرای امروز» در تلویزیون+ فیلم

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها