فرمانده سپاه اردبیل تأکید کرد؛

حضور بسیج در صف اول صحنه‎های خدمت

سرهنگ «حبیب زاده» گفت: بسیج در طول 43 سال گذشته، در تمامی صحنه های خدمت رسانی به مردم، در صف اول حضور داشته و در کنار مردم و دولت بوده است.
کد خبر: ۵۵۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ - 13November 2022

حضور بسیج در صف اول صحنه های خدمت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج صبح امروز (یکشنبه) در سالن شهید مهدی باکری فرمانداری شهرستان اردبیل برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ پاسدار «علی حبیب زاده» فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل اظهار داشت: بسیج در طول 43 سال گذشته، در تمامی صحنه های خدمت رسانی به مردم، در صف اول حضور داشته و در کنار مردم و دولت بوده است.

حبیب زاده افزود: در فتنه اخیر و در جریان اغتشاشات، نیروهای مخلص بسیج هم گام با نیروهای انتظامی و نظامی در برقراری امنیت و آرامش با تمام توان در صحنه های خطر از جان گذشتگی کرده و ده ها شهید مظلوم تقدیم انقلاب اسلامی شد. گرامی داشت هفته بسیج بر همه دولت مردان و مردم شریف و نجیب ایران اسلامی واجب است و در این راستا برنامه های زیادی اعم از عمرانی و فرهنگی و ورزشی پیش بینی شده است.

وی بیان داشت: مسابقات ورزشی و کتاب خوانی و خاطره نویسی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برگزاری جلسات میقات صالحین، راه اندازی پویش ایران قوی در فضای مجازی، برگزاری یادواره لاله های روشن، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر استکبار ستیزی، راه اندازی و تقویت جهاد تبیین و نهضت روشنگری، راه اندازی پویش نذر خون و کمک مؤمنانه در فضای مجازی، برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی و رزمایش بزرگ اقتدار بسیج در سالن ورزشی شش هزار نفری «حسین رضازاده» ار برنامه‎های این رویداد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها