رئیس کل دادگستری استان تهران:

قضات دادگاه انقلاب با قلم خود در حال جهاد با دشمنان هستند

القاصی به نقش مهم و اثرگذار قضات دادگاه انقلاب اسلامی تهران در برخورد با جرایم کلان اقتصادی اشاره کرد.
کد خبر: ۵۵۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶ - 13November 2022

قضات دادگاه انقلاب با قلم خود در حال جهاد با دشمنان هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «علی القاصی» رئیس کل دادگستری استان تهران در نشست قضایی حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد مصدق» معاون اول قوه قضاییه، با قضات دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی تهران ضمن خیر مقدم‌گویی به معاون اول قوه قضاییه، حضور معاون اول قوه قضاییه را ارزشمند، موثر و هدایت‌گر توصیف کرد.

القاصی در بخش دیگری از سخنان خود کارکنان دادگاه انقلاب اسلامی تهران را سنگربانان نظام مقدس جمهوری اسلامی در خط مقدم برخورد با ناامنی‌ها، جرایم خاص و ضد امنیت ملی دانست و گفت: عزیزانی که در این مجموعه مهم و در عین حال مقدس فعالیت می‌کنند، در حقیقت امر به معنای واقعی کلمه، با تمام وجود، اخلاص، قدرت و توان در حال جهاد با دشمنان هستند.

رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به اینکه قضات دادگاه انقلاب اسلامی تهران در بسیاری از پرونده‌های مهم ملی، امنیتی و خاص که دارای ابعاد بین‌المللی است، قلم می‌زنند، اظهار داشت: عمده پرونده‌هایی که مرتبط با سرویس‌های جاسوسی دشمنان است، توسط قضات شاغل در این مجتمع قضایی رسیدگی می‌شوند و در حقیقت، قضات عزیز دادگاه انقلاب اسلامی تهران با قلم خود در حال جهاد با دشمنان هستند.

وی بخش دیگری از صلاحیت دادگاه انقلاب اسلامی تهران را ناظر بر پرونده‌های منتهی به اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و گفت: عمده شعب دادگاه‌های ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی، از دادگاه انقلاب تهران هستند که ماموریت دارند در جهت برخورد سریع، قانونی و قاطع با مخلان و مرتکبین به جرایم کلان اقتصادی اقدام قضایی لازم را انجام دهند.

القاصی با اشاره به نقش مهم و اثرگذار قضات دادگاه انقلاب اسلامی تهران در برخورد با جرایم کلان اقتصادی عنوان کرد: قضات عزیز این مجتمع قضایی با تمام توان و قوا در صف اول مبارزه با فساد قرار دارند و کار را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه قضات حاضر در دادگاه انقلاب اسلامی تهران از قضات پیشکسوت، پرتلاش و زحمت‌کش هستند، اظهار کرد: به‌سهم خود لازم می‌دانم از زحمات و خدمات همه عزیزانی که در دادگاه انقلاب اسلامی تهران در حال تلاش و مجاهدت هستند، تشکر کنم.

رئیس کل دادگستری استان تهران در ادامه اقدامات انجام شده در حوزه رسیدگی به پرونده‌های اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر را تشریح کرد و گفت: تمام تلاش عزیزان معطوف بر این موضوع است که احکام صادره، متقن، قانونی و قاطع باشد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار