اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان شهادت 2 مدافع حرم را تسلیت گفت

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان، با صدور بیانیه‌ای شهادت 2 مدافع حرم، شهیدان مجید صانعی و شهید مجتبی کرمی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۵۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ - 20October 2015

اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان شهادت 2 مدافع حرم را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از همدان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان، با صدور بیانیهای، شهادت شهید مجید صانعی و شهید مجتبی کرمی را تسلیت به عموم مردم همدان و پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) تبریک و تسلیت گفت.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

با نهایت تاسف و تاثر عروج شهید مجید صانعی و شهید مجتبی کرمی را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده ایشان و به ویژه مردم شریف دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

زهی سعادت آن مجاهدان فی سبیل الله را که با توشه بس گران “حب اهل بیت” و دوستی و صمیمیت با ولی امر مسلمین جهان، پس از تلاش بی وقفه در پاسداری از انقلاب و ایران اسلامی و دفاع جان برکفانه از حرم های اهل بیت علیهم السلام به مقام والای شهادت دست یافتند و به آرامش ابدی رسیدند.

بی شک خدمات خالصانه این دو شهید والامقام مدافع حرم زینب(س) هرگز از یادها نمیرود.

بر خود واجب می دانیم رجعت ملکوتی آن پاسداران حق و حقیقت را به رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنهای (مدظله العالی)، خانواده و بستگان ایشان تسلیت عرض نموده و برای همگان صبر و عزت روزافزون آرزمندیم.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار