نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

تولید موشک «هایپرسونیک» نشان از ظرفیت‌های عظیم و توانمندی‌های جوانان انقلابی دارد

آیت‌الله دری نجف آبادی گفت: تولید موشک‌های هایپرسونیک اقدامی بزرگ و جهادی بود فرزندان حضرت روح الله در سپاه پاسداران بار دیگر افتخاری بزرگ خلق کردند و این دستاورد بزرگ دفاعی نشان از ظرفیت‌های عظیم و توانمندی‌های جوانان انقلابی دارد.
کد خبر: ۵۵۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸ - 14November 2022

تولید موشک هایپرسونیک نشان از ظرفیت های عظیم و توانمندی های جوانان انقلابی داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی در نشست شورای اداری شهرستان اراک اظهار داشت: زمان شناسی و فرصت شناسی یکی از مهمترین اولویت‌های امروز کشور است و باید مورد توجه مسئولان در همه بخش ها باشدو اگر این دو مولفه مورد توجه قرار گیرد قطعا تحت تاثیر امواج توطئه‌های دشمنان قرار نخواهیم گرفت.

وی افزود: امام خمینی (ره) با اتکا به مردم جریان خروشنده اسلام و انقلاب را در دنیا احیا کرد و این ملت با فرهنگ علوی، فاطمی و حسینی افتخارات بزرگی را خلق کرده و امروز با تاسی از حماسه عاشورا ملت راه و مسیر پر افتخار خود را با قوت طی خواهد کرد.

آیت‌الله دری نجف آبادی با بیان اينکه انقلاب اسلامی معجزه بزرگ تاریخ است، گفت: حضرت امام (ره) توانست با اتکا به مردم و معنویت قدرت‌های بزرگ دنیا را به چالش بکشاند و امروز دشمنان در برابر قدرت انقلاب عاجز و ناتوان هستند.

وی تاکید کرد: ایران اسلامی به برکت تفکر انقلابی امروز از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است که باید در راستای پیشرفت و حرکت شتابنده کشور به سمت قله‌های بلند به کارگیری شود.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه تولید موشک های هایپرسونیک اقدامی بزرگ و جهادی بود، گفت: فرزندان حضرت روح الله در سپاه پاسداران بار دیگر افتخاری بزرگ خلق کردند و این دستاورد بزرگ دفاعی نشان از ظرفیت‌های عظیم و توانمندی‌های جوانان انقلابی دارد و باید به عنوان الگویی در سایر بخش ها مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول افزود: مسئولان سعی کنند از اقداماتی که غیردولتی دار است به شدت پرهیز کنند و فعالیت‌هایی که با منافع مردم تعارض دارد پرهیز شود و خدمت صادقانه به مردم اولویت مهم است.

امام جمعه اراک ادامه داد: حفظ وحدت و انسجام کشور در همه بخش ها مورد توجه همه مردم و مسئولان باشد و خدشه به امنیت و اعتماد به بیگانگان خیانت به آرمان‌های شهدا است.

وی خاطر‌نشان کرد: اقدامات فرهنگی و آموزشی در تمام فعالیت‌ها مورد توجه باشد و همه باید در راستای نهادینه کردن فرهنگ‌های ارزشی و انقلابی تلاش کنند و مهمترین فرهنگی که امروز باید در کشور برای افزایش بهره‌وری مورد توجه باشد دوری از اسراف و صرفه جویی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها