شهردار اردبیل:

نرم افزار زیارت مجازی شهدای اردبیل رونمایی می‌شود

«صفری» گفت: نرم افزار زیارت مجازی شهدای اردبیل در راستای تولید محتوای دیجیتال برای پیشبرد اهداف فرهنگی گنگره شهدا رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۵۵۶۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶ - 15November 2022

نرم افزار زیارت مجازی شهدای اردبیل رونمایی می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، « محمود صفری» شهردار اردبیل امروز (سه‌شنبه) در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ۳ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان اردبیل با اشاره به طراحی و اجرای نرم افزار زیارت مجازی شهدا توسط اداره فناوری و اطلاعات شهرداری اظهار داشت: نرم افزار زیارت مجازی شهدای اردبیل در راستای تولید محتوای دیجیتال برای پیشبرد اهداف فرهنگی گنگره شهدا رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: این نرم‌افزای با هدف زیارت مجازی قبور شهدا و دسترسی شهروندان به زندگی نامه شهدا و کسب اطلاعات از اسناد مرتبط به شهیدان اردبیل طراحی شده است که از طریق کد کیو.آر و با نصب نرم‌افزار بارکد خوان روی گوشی‌های همراه می‌توانند مزار شهدا را به صورت مجازی زیارت کنند.

شهردار اردبیل با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه تک تک نهادهای فرهنگی است، گفت: اگر می‌خواهیم در مقابل دشمن و به صورت نظامی در مرزهای کشور مبارزه نکنیم باید مقابله به مثل فرهنگی را تقویت کرده و برای برنامه‌های فرهنگی بیش از پیش هزینه کنیم.

صفری با اشاره به زمان برگزاری کنگره شهدا در استان افزود: کنگره ۳ هزار و ۴۰۰ شهدای اردبیل مرداد سال ۱۴۰۲ در اردبیل برگزار خواهد شد که تجلیل از بانوان نویسنده دفاع مقدس، ساماندهی تابلوهای معابر، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، نامگذاری معابر شهری بنام شهدا از فعالیت‌های شهرداری برای برگزاری کنگره است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد گذرگاه شهدا در شورابیل و اختصاص تمامی تالوهای بزرگ شهری اردبیل در زمان اجرای کنگره به شهدا از دیگر خدمات شهرداری برای اجرا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار