رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی‌کل انتظامی کشور:

انقلاب اسلامی به برکت تعالیم قرآن بزرگترین دستاورد برای ملت ایران بود

حجت‌الاسلام «ادیانی» با قدردانی از مجاهدت مجموعه انتظامی گفت: به برکت تعالیم قرآن و بازگشت مردم به دامان قرآن، بزرگترین انقلاب دوران معاصر به‌عنوان یک دستاورد بزرگ نصیب ملت ایران شد.
کد خبر: ۵۵۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲ - 15November 2022

انقلاب اسلامی به برکت تعالیم قرآن بزرگترین دستاورد برای ملت ایران بود//به گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی‌کل انتظامی کشور امروز در افتتاحیه بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم فراجا در گیلان اظهار داشت: امیدواریم این مسابقات برگ ذرین دیگری در تاریخ افتخارات انتظامی و عرصه قرآنی کشور شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی‌کل انتظامی کشور با اشاره به اهمیت انس با قرآن و درک مفاهیم قرآنی تصریح کرد: یکی از اهداف پیامبر اکرم (ص) و امام (ره)، تشکیل نظام اسلامی.
نظام‌سازی و دولت‌سازی بود و در همین راستا به‌دنبال هدایت و تربیت جامعه بودند.

ادیانی اهل تزکیه درون بودن، برخورداری از طهارت، دانایی، متخصص و متعهد بودن را دو شرط اساسی انتصاب مدیران در نظام مردم‌سالاری دینی دانست و بیان کرد: اولین اقدام پیامبر (ص) در مدینه، ایجاد حکومت و نظام سیاسی اسلامی بود.

وی با بیان اینکه امام (ره) نیز خط بطلان بر پدیده جدایی دین از سیاست کشیدند ابراز داشت: از قرآن باید در راه تاسیس جامعه، اداره جامعه، نظام‌سازی و دولت‌سازی بهره گرفته شود و به برکت تعالیم قرآن و بازگشت مردم به دامان قرآن بود که بزرگترین انقلاب دوران معاصر به‌عنوان یک دستاورد بزرگ نصیب ملت ایران شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی‌کل انتظامی کشور افزود: امروز نزاع ما با جهان سلطه و طاغوت بر سر این حقیقت است که ما می‌خواهیم معارف دین، قرآن و اهل بیت را در این سرزمین پیاده کنیم و قرآن کریم هم به ما می‌گوید هرگز با دشمنان سازش نکنید اگرچه آن‌ها به‌دنبال سازشِ شما هستند.

ادیانی با بیان نظام اسلامی و قرآن کریم، دست رد به سینه سرمایه‌داری غرب زده و هیمنه غرب را به چالش می‌کشد تصریح کرد: نظام و حکومتی که برخاسته از آموزه‌های دینی و تعالیم قرآنی نباشد مشروع نیست و ما با پیروزی انقلاب و بازگشت به دامان قرآن از لحاظ گفتمانی بر دنیای غرب پیروز شدیم.

وی خاطرنشان کرد: حتی اگر طاغوتیان و مستکبران عالم بخواهند دست از سر ما بردارند، ما دست از سر آنان برنمی‌داریم و تا نقطه فروپاشی غرب مقاومت می‌کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی‌کل انتظامی کشور با اشاره به ایجاد فتنه‌های مختلف توسط دشمن گفت: دشمن در اتفاقات اخیر، یک مسئله عادی را با تبلیغ پُرتکرار به یک مسئله جهانی و ملی تبدیل کرد؛ رهبری هم فرمودند که این کار دشمن، آمریکایی‌ها، رژیم صهیونیستی و دنباله‌رو‌های آنان است و حتی اگر حادثه مرگ آن دختر پیش نمی‌آمد، دشمن چیز دیگری را برای مقابله با نظام اسلامی بهانه می‌کرد.

ادیانی به آشوب‌های خیابانی اشاره و بیان کرد: جمعیتی را به خیابان آوردند تا درخت تنومند نظام اسلامی را که ریشه در قرآن و معرفت اسلامی دارد نابود کنند و در مقابل، ملت ایران با حضور تعیین‌کننده خود در صحنه دفاع از انقلاب، جواب محکمی به توطئه‌گران دادند.

وی ضمن قدردانی از زحمات مجموعه انتظامی و خطاب به عموم کارکنان انتظامی گفت: قدردان آحاد کارکنان خدوم و مجاهد انتظامی هستم و با همه وجود بر دستان پر توان و دل‌های محکم‌شان بوسه می‌زنم و بر این بوسه افتخار می‌کنم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی‌کل انتظامی کشور، انس با قرآن را سراسیمه شدن برای دفاع از انقلاب اسلامی دانست و افزود: پلیس امروز در برابر مردم که عمود نظام اسلامی هستند، مظلومِ مقتدر است، اما از ملامت ملامتگران خوف به دل راه نمی‌دهد و باید قدرشناس این مجاهدان راه خدا باشیم.

ادیانی با اشاره به ضرورت افزایش محافل قرآنی در هر کوی و برزن با کمک فعالان این حوزه تصریح کرد: جامعه انتظامی را باید به نور قرآن روشن کنیم و انس به قرآن به عنوان یک فرهنگ در مجموعه انتظامی باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی‌کل انتظامی کشور گفت: امروز اگر اتفاقاتی در گوشه و کنار جامعه می‌افتد قطعاً به‌خاطر کوتاهی دستگاه‌های فرهنگی و خواص جامعه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار