رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا:

اقتدار امروز ایران اسلامی به سبب ایثارگری‌های رزمندگان دفاع مقدس است

طریقی گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی به سبب ایثارگری‌های رزمندگان و شهدای والامقام دفاع مقدس است وظیفه همه ما است که جایگاه متعالی این بزرگواران را بشناسیم و رهرو آنان باشیم.
کد خبر: ۵۵۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶ - 15November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «علی‌اکبر طریقی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا به همراه «ابوالفضل پرنیان» رئیس و «یعقوب شهبازی» فرمانده پایگاه بسیج شعبه تامین اجتماعی شهرستان بوئین‌زهرا ‌امروز (سه‌شنبه) با جانبازان «یوسف جهانگیربخت»، «غلام عابدی»، «محرمعلی مهدوی‌خواه»، «موسی اینانلوزارع» و «حسن اوردیخانی» دیدار  و گفت‌وگو کردند.

در این دیدارها «علی‌اکبر طریقی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا معرفت‌شناسی و معنویت‌گرایی را از ویژگی‌های ایثارگران دانست و اظهار داشت: حقیقتاً فداکاری ایثارگران و شهدای گرانقدر بار سنگینی بر عهده ما مسئولین نهاده که باید حافظ و پاسدار این انقلاب و دستاوردهای امام راحل (ره) باشیم.

وی افزود: اقتدار امروز ایران اسلامی به سبب ایثارگری‌های رزمندگان و شهدای والامقام دفاع مقدس است وظیفه همه ماست که جایگاه متعالی این بزرگواران را بیش از پیش بشناسیم و رهرو آنان باشیم. در راستای حفظ خون شهدای عزیز و رشادت های ایثارگران و رزمندگان می بایست آرمان های آنها را ادامه داد.

طی دیدارهای فوق، جانبازان مشکلات خود را با «ابوالفضل پرنیان» رئیس و «یعقوب شهبازی» فرمانده پایگاه بسیج شعبه تامین اجتماعی بوئین‌زهرا در میان گذاشتند و مسئولان نیز در جهت رفع آنها اعلام همکاری کردند.

همچنین طریقی در خصوص پرداخت وام مسکن و وام اشتغال، راهنمایی‌های لازم را به جانبازان ارائه کردند.

در این دیدارها، مسئولان از مقام والای جانبازان تجلیل کردند.

این دیدارها در قالب طرح سپاس، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران انجام شده و یکی از مهمترین برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا است.

تجلیل و تکریم، برقراری ارتباط عاطفی، احصا و پیگیری جهت رفع مشکلات و تسهیل خدمات‌دهی به جامعه ایثارگران از جمله اهداف اجرای طرح یاد شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها