مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نکا عنوان کرد؛

غبارروبی تمثال و تصاویر شهدای شهر‌ نکا

«ذلیکانی» گفت: از سوی خادمان شهدای گمنام و هیات رزمندگان شهرستان نکا تمثال و تصاویر شهدای گرانقدر این شهرستان غبارروبی شد.
کد خبر: ۵۵۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶ - 17November 2022

شستشو و غبارروبی تمثال و تصاویر شهدای گرانقدر نکا«احمد ذلیکانی» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نکا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، اظهار داشت: طرح شست‌وشو و غبارروبی تمثال و تصاویر شهدای گرانقدر در میادین و بلوار‌های سطح شهر نکا توسط خادمان شهدایی این شهرستان اجرا شد.

ذلیکانی افزود: به همت جمعی از فرزندان شهدا و خادمان حرم شهدای گمنام این شهرستان و ایثارگران و یادگاران دفاع مقدس در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، مدد گرفتن از ایثار‌گران عرصه‌های جهاد و شهادت، طرح غبارروبی تمثال و تصاویر شهدای گرانقدر در میادین و بلوار‌های سطح شهر نکا اجرایی شد.

مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نکا خاطرنشان کرد: شهدا قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند و تمام عزت جمهوری اسلامی ایران از ناحیه شهدا است.

تولیت حرم شهدای گمنام نکا ادامه داد: همه مدیون شهدا هستیم که در دفاع مقدس معجزه آفریدند و دشمن را در دستیابی به اهدافش ناکام گذاشتند.

این مسئول افزود: پیام غبارروبی تمثال مبارک شهدا نشان دهنده آن است که با اتکا به شهدا، راه آنان و انقلاب را تا رسیدن به سرمنزل مقصود ادامه خواهیم داد و اجازه تحریف حقایق را نمی‌دهیم.

وی بیان داشت: تمثال مبارک شهدا در سطح شهر به مرور زمان فرسوده شده‌اند و زیبنده نیست شاهد تمثال‌هایی با وضع موجود باشیم، از این رو تمثال شهدا به صورت مداوم غبارروبی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها