رونمایی از ۲ کتاب «نشانی نشانه‌ها» و «زندگی زیر نور منوّر» در قم+ تصاویر

دو کتاب ««نشانی نشانه‌ها» و «زندگی زیر نور منور» تالیف محمد خامه یار، ‌در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس قم رونمایی شد.
کد خبر: ۵۵۶۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶ - 17November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، دو کتاب «زندگی زیر نور منور» و روزشمار «نشانی نشانه ها» تالیف محمد خامه یار از پیشکسوتان لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) در دوران دفاع مقدس و از نویسندگان این عرصه، در یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس رونمایی شد.

خامه‌یار طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: کتاب «نشانی نشانه‌ها» طی دیدار اخیر اعضای ستاد کنگره شهدای قم با رهبر معظم انقلاب، تقدیم معظم له شد؛ این کتاب در واقع روزشمار و کار منحصر به فردی است، در این کتاب در چه روزهایی، چه افرادی شهید و یا اسیر شده اند، اطلاعیه نهاد‌ها در دفاع مقدس، کدام گردان در چه مناطقی حضور داشتند و. ذکر شده است.

وی افزود: هفت هزار فیش در مدت ۵ الی ۶ سال راستی آزمایی و نهایتا کتاب جمع آوری و توسط انتشارات حماسه یاران منتشر شده، برخی اطلاعاتی که داریم بنیاد شهید هم ندارد که از خانواده شهدا جمع آوری شده است.

خامه‌یار با اشاره به محتوای کتاب زندگی زیر نور منور نیز گفت: این کتاب توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است؛ این انتشارات تاکنون کتابی در حوزه دفاع مقدس از استان قم به چاپ نرسانده و چاپ کتاب فوق توسط مهر، جایگاه کتاب را می‌رساند.

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم نیز در این مراسم، رونمایی از کتب مربوط به شهدا و دفاع مقدس در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استان را به فال نیک گرفت و از همگان برای حضور در این کنگره دعوت کرد.

سردار حسین کاجی مسئول موسسه حماسه ۱۷ و علی اکبر خوشگفتار رئیس ستاد کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید استان نیز توضیحاتی را پیرامون نویسنده و نیز دو کتاب فوق بیان کردند.

در مراسم فوق، با حضور پدر بزرگوار شهید مهدی ایمانی، مدیران‌کل کتابخانه‌های عمومی و مدیریت بحران استان قم و نمایندگانی از ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران قم و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس از دو کتاب مذکور رونمایی شد.

رونمایی از دو کتاب «نشانی نشانه ها» و «زندگی زیر نور منوّر» در قم+تصاویررونمایی از دو کتاب «نشانی نشانه ها» و «زندگی زیر نور منوّر» در قم+تصاویررونمایی از دو کتاب «نشانی نشانه ها» و «زندگی زیر نور منوّر» در قم+تصاویررونمایی از دو کتاب «نشانی نشانه ها» و «زندگی زیر نور منوّر» در قم+تصاویررونمایی از دو کتاب «نشانی نشانه ها» و «زندگی زیر نور منوّر» در قم+تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها