نماینده مردم مشهد در مجلس شورای:

انسجام قوا رمز عبور از بحران‌های پیش‌رو است

«کریمی قدوسی» گفت: امروز، نقطه قوت جمهوری اسلامی در این مبارزه، پای کار بودن قوه مجریه و مجلس است و دولت مردمی و انقلابی با همه وجود و با هماهنگی کامل دنبال به شکست کشاندن برنامه دشمن است.
کد خبر: ۵۵۶۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱ - 17November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «جواد کریمی قدوسی» نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی امروز در چهاردهمین نشست هم‌اندیشی سالانه ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در مشهد اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در ناآرامی‌های اخیر در موضع آفندی و دشمن در جایگاه پدافندی است و لذا ملت ایران در حوادث اخیر به پیروزی بزرگ دست یافت و علاوه بر شکست دشمنان، خلاءهای داخلی نیز برای ملت ایران مشخص شد.

وی افزود: امروز، نقطه قوت جمهوری اسلامی در این مبارزه، پای کار بودن قوه مجریه و مجلس است و دولت مردمی و انقلابی با همه وجود و با هماهنگی کامل دنبال به شکست کشاندن برنامه دشمن است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: حوادث اخیر یک جنگ ترکیبی است و در جنگ ترکیبی اول یا آخر آن جنگ نظامی است و دشمن برای این جنگ ترکیبی، ائتلاف امنیتی تمام عیار تشکیل داده و چندین سرویس اطلاعاتی از کشورهای مختلف برای برنامه‌ریزی اغتشاشات در ایران سال‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند که در رأس آن‌ها آمریکا، انگلیس و فرانسه قرار دارند. 

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: قدرت جمهوری اسلامی یک تنه حریف همه این سرویس‌های اطلاعاتی جهان شده است و باید از این جایگاه بیشتر دفاع و این نظام را تمام عیار حمایت کرد.

وی بیان داشت: دشمن به دنبال دوقطبی‌سازی در موضوعات فرهنگی کشور بود و در کنار آن با جنگ اقتصادی، تحریم، اعتصاب و خواباندن تولید سعی در حادتر کردن شرایط داشت و حتی از جنگ سیاسی نیز بهره گرفت و احزاب و فرقه‌ها که در فتنه ۸۸ اوج جنگ سیاسی را نشان دادند در حوادث اخیر نیز موضع گرفتند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: یکی از مواضع جنگ ترکیبی نیز جنگ اجتماعی است که در این راستا دشمن روی گسل قومیتی کُرد و بلوچ هم متمرکز شد و البته ضربه خورد.

کریمی قدوسی گفت: در حوادث امروز نگاه به این صحنه نبرد، صبر راهبردی برای افراد غافل شده است، مماشات، جایی عین حکمت است و جایی هم برخورد مقتدرانه عین حکمت است.

وی افزود: حکمت حاکم بر نظام، این کارزار را به شکست کشاند چون دشمن، دنبال جنگ تمام عیار داخلی بود.

وی اضافه کرد: با پشتوانه حوزه‌های علمیه، آموزش و پرورش باید فرزندان کشور را نجات داد تا از دل مدارس و دانشگاه‌ها سپاه‌های قدس گسترش پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار