فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش:

شکست حصر سوسنگرد جلوه‌ای از قدرت نظام اسلامی در جهان بود

امیر سرتیپ حاجیلو گفت: شکست حصر سوسنگرد جلوه‌ای از قدرت و اقتدار نظام اسلامی در جهان بود که به تصویر کشیده و گرامیداشت این ایام به یادمانی فراموش نخواهد شد.
کد خبر: ۵۵۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸ - 17November 2022

شکست حصر سوسنگرد جلوه‌ای از قدرت نظام اسلامی در جهان بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، امیر سرتیپ «علی حاجیلو» فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش امروز (پنجشنیه) در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات آزادسازی سوسنگرد اظهار داشت: بی‌شک اوج وحدت نیروهای مسلح در این عملیات تجلی یافت و ملت ایران و رزمندگان با رهبری حضرت امام (ره) و اتکا به خداوند متعال و نصرت الهی توانستند ابهت شرق و غرب را در هم شکنند و سوسنگرد را از اشغال رژیم بعث عراق آزاد کنند.

وی تصریح کرد: شکست حصر سوسنگرد جلوه‌ای از قدرت و اقتدار نظام اسلامی در جهان بود که به تصویر کشیده و گرامیداشت این ایام به یادمانی فراموش نخواهد شد.

امیر حاجیلو وحدت امروز نیروهای مسلح کشور را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: به فضل الهی اراده این نظام، حاکم بر اراده جبهه مقابل آن است.

وی جهاد تبیین را نیز از ضروریات امروز کشور برشمرد و گفت: ابزار این جهاد نیز منطق، وحدت، هوشمندی و استناد به اقدامات واقعی تاریخ است که مسئولین و آن دسته از افرادی که تریبون در اختیار دارند باید افتخارات و دستاوردهای نظام را برای نسل های جوان تبیین کنند و مانع از رسیدن دشمنان به اهدافشان که هویت زدایی، مشروعیت زدایی و فرهنگ زدایی در کشورمان است، شوند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش خاطرنشان کرد: اما این را همه دشمنان یقین بدانند که همه این چالش ها که در کشورمان ایجاد می کنند ترقی و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پی خواهد داشت.

تجلیل از خانواده های شهدا از دیگر برنامه های بود که در ادامه با حضور فرماندهان و مسولین لشکری و کشوری انجام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار