نماینده ولی فقیه در مازندران:

حفظ وحدت حول محور ولایت راه برو‌ن‌رفت از حوادث است

«محمدی لائینی» گفت: حفظ وحدت حول محور ولایت راه برون رفت از اغتشاشات و حوادث اخیر است.
کد خبر: ۵۵۶۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲ - 17November 2022

حفظ وحدت حول محور ولایت راه برون رفت از حوادث اخیر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده، ولی فقیه در مازندران شامگاه پنجشنبه در یادواره پاسدار شهید «حسین مهدیزاده» در روستای مزداکتی بخش بابلکنار به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن دو ماه در کشور جنایت می‌کند و بهترین انتقام از خون شهدا حفظ وحدت و انسجام است.

وی افزود: امروز دشمن تفرقه بین مذاهب، بین اقوام، نژاد‌ها و تجزیه ایران را در دستور کار دارند و بهترین انتقام این است که منسجم و متحد باشیم و وحدت بر محور ولایت داشته باشیم.

محمدی لائینی با تاکید براینکه انگشت اشاره رهبر معظم انقلاب و منویات ایشان سرلوحه کار ما باید باشد، گفت: الحمدلله شاهد دوگانگی حاکمیتی در راس نظام مقدس جمهوری اسلامی نیستیم و قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی و دولت همراه و مقلد ولایت است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه عنایت امام زمان و شهدا پشتوانه این نظام است و باید با استقامت و صبر کم و کسری‌ها را تحمل کنیم، بیان کرد: مردم بصیر و فهیم حساب اعتراض‌ها و گله مندی‌ها را از اغتشاشات جدا کردند.

وی ضمن اعلام انزجاز از حمله تروریستی در ایذه خاطرنشان کرد: جنایات عوامل استکبار و ضد انقلاب کورکورانه و بر اساس آموزش‌های معاندین نظام در فضای مجازی شکل می‌گیرد و دستگاه قضا باید با این آشوبگران قاطعانه برخورد کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار