مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

آزادسازی سوسنگرد حاصل اطاعت از ولایت و اتحاد رزمندگان بود

امیر «عباسی» گفت: موفقیت ما در شکست دادن دشمن در سوسنگرد نتیجه اطاعت‌پذیری محض از ولایت فقیه و اتحاد و همدلی رزمندگان بود.
کد خبر: ۵۵۶۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳ - 17November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی امروز (پنج‌شنبه) در همایش گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی سوسنگرد با تجلیل از فداکاری‌ها و ایثارگری‌های پیشکسوتان دوران دفاع مقدس به‌ویژه رزمندگان عملیات آزادسازی سوسنگرد اظهار داشت: موفقیت ما در شکست دادن دشمن در سوسنگرد نتیجه اطاعت‌پذیری محض از ولایت فقیه و اتحاد و همدلی میان رزمندگان بود.
وی تاکید کرد: حضور رزمندگان آذربایجانی در خوزستان و دفاع جانانه آن‌ها در مقابل دشمن برای بازپس‌گیری سوسنگرد نشان‌دهنده عمق وحدت و یگانگی میان ایرانیان است.

امیر «عباسی» با اشاره به ضرورت تبیین واقعیت‌های دفاع مقدس برای نسل جدید گفت: بسیاری از نوجوانان و جوانان از حماسه‌های عظیم و غرورآفرینی که در دوران دفاع مقدس رخ داده است، اطلاع کافی ندارند و این وظیفه همه به‌ویژه رزمندگان عزیز است که این افتخارات بزرگ را برای نوجوانان و جوانان روایت کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی افزود: امروز عصر فضای مجازی و رسانه است و ما نیز باید در تبیین دفاع مقدس برای نسل جدید، از شیوه‌های خلاقانه، مبتکرانه و نوآورانه به‌ویژه تولیدات هنری بهره بگیریم. 

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها