مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز:

ورزشکار انقلابی متعهد و مسئول است

«حدادی» با اشاره به اینکه ورزشکار انقلابی متعهد و مسئول است و هرگز پشت به ملت، کشور و ارزش‌هایی که در بستر آن رشد کرده است؛ گفت: ورزشکار متعهد ایرانی باید بذر امید بکارد و تریبونی باشد برای دستاوردهای انقلاب اسلامی در سرتاسر جهان.
کد خبر: ۵۵۷۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۹ - 25November 2022

ورزشکار انقلابی متعهد و مسئول است/// عکس نمایه مناسب نیست

«مصطفی حدادی» مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در البرز اظهارداشت: دشمن در جهت تحقق اهداف کثیف رسانه‌ای خود امروزه قصد سوء استفاده از ورزشکاران را دارد و این وظیفه ورزشکاران ما را در سنگر مقابله با آشوب طلبان و عوامل نفوذی بیگانه سنگین تر کرده است.

وی افزود: ورزشکاری که با حمایت مردم و نظام اسلامی به افتخارات ملی و جهانی دست یافته باید قدردان مردم و انقلاب باشد و آب در آسیاب دشمن نریزد.

حدادی با اشاره به اینکه ورزشکاران در واقع به ملت و کشور خود خدمت می‌کنند و پیام آور ایستادگی و ایمان ایران اسلامی به جهانیان هستند؛ادامه داد: در روزهای اخیر مشاهده می شود، ورزشکاران بدون تردید می‌توانند نقش به سزایی در جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی کشور ایفا کنند چنانچه یک ورزشکار متعهد انقلابی پرچم کشور خود را در اقصی نقاط مختلف دنیا به اهتزاز در می آورد و یک ورزشکار غیر مردمی و بی وفا به آرمان های مردم و انقلاب ملعبه دست دشمنی می شود که باعث کشته شدن و شهادت تعداد زیادی از هموطنانمان شده است.

وی با بیان اینکه جوانان با غیرت ایرانی باید با کنش خود فرهنگ اسلامی ایرانی را به دنیا معرفی کنند، عنوان کرد: ورزشکاران انقلابی باید عرصه ای که در آن فعالیت می‌کنند را سنگر و خط مقدم بدانند و به جایگاه و مسئولیت تاریخی خود واقف باشند.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به اینکه ورزشکاران ما امروز تحت فشار، هجمه رسانه‌ای، تهدید و تطمیع دشمن قرار دارند؛ افزود: ورزشکاران این روزها با هجمه‌های زیادی از طرف دشمن مواجه هستند و این نشان از اهمیت جایگاه و تاثیر گذاری آنها در جامعه دارد که دشمن درصدد سوء استفاده از این جایگاه است.

حدادی با بیان اینکه ورزشکاران باید با هوشیاری از پیوستن به صف دشمن و از دست دادن جایگاه و اعتبار ملی و مردمی خود پرهیز کنند، متذکر شد: یک اشتباه ممکن است اعتبار و عزت یک قهرمان را برای همیشه در نزد مردم بر باد دهد و به همین سبب ورزشکاران باید با هوشیاری مراقب رفتار و کردار خود باشند و بدانند که رفتار‌های مثبت و منفی آنها همواره با واکنش‌های متقابلی از جانب مردم همراه خواهد بود.

وی با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه بسیج پاره تن مردم است، اشاره کرد و افزود: سازمان بسیج ورزشکاران استان البرز در هفته بسیج در راستای البرز قوی که از 8 آبان شروع شده و تا کنون همچنان ادامه دارد، برنامه های متنوعی با محوریت خدمات رسانی در حوزه ورزش و جوانان، اجرای برنامه های فرهنگی گوناگون، برگزاری مسابقات گسترده ورزشی در رشته های توپی، بومی محلی، تخصصي و همگانی در سطوح مختلف برای ورزشکاران و دانش آموزان در نظر گرفته است که با قوت درحال اجرا است.

حدادی با اشاره به اینکه حوادث اخیر در روند فعالیت‌های ارزشی ورزشکاران انقلابی هیچ تاثیری نداشته و سبب ساز اهتمام بیشتر آن‌ها نیز شده است،خاطر نشان کرد:  تعداد اندکی معلوم الحال خود فروخته به بیگانه که در اکثر مواقع مایه سرافکندگی ورزش در کشور بوده اند بدون توجه به هجمه دشمن جهت کشتار مردم و فعالیت های تروریستی، چهره خود را نشان دادند و این مسئله هیچ تاثیری بر روی روند پرشتاب پیشرفت و سربلندی کشور نخواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار