فرمانده سپاه ناحیه بردسکن مطرح کرد؛

ضرورت حضور رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی در عرصه جهاد تبیین

سرهنگ «جنیدی» گفت: دشمنان با محوریت رسانه‌ در راستای ایجاد ناامنی و ناآرامی در داخل کشور از هیچ اقدامی دریغ نکردند که برای خنثی‌سازی این توطئه‌ها نیاز به تلاش بیشتر رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی در عرصه جهاد تبیین است.
کد خبر: ۵۵۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱ - 20November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از بردسکن، همزمان با آغاز هفته بسیج زنگ ایثار و شهادت با حضور سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه ناحیه بردسکن و «علی‌اکبر چراغیان» مدیر آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از مسئولین استانی در مدرسه شهید مفتوحی نواخته شد.

سرهنگ جنیدی در این مراسم اظهارداشت: دشمنان اسلام همواره تلاش کرده‌اند با مخدوش کردن چهره واقعی اسلام، به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

وی افزود: خوشبختانه با هوشیاری مسلمانان، نظام سلطه در تقابل با انقلاب اسلامی هیچگاه به اهداف شوم خود دست پیدا نکرده است.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در ادامه با اشاره به جانفشانی‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول ۸ سال دفاع مقدس گفت: انسان‌هایی که در راه دفاع از اسلام و انقلاب ایثار کردند و از جان خود گذشتند قطعا در تاریخ این مرز و بوم جاودانه خواهند ماند و از خودگذشتگی آن‌ها قابل ستایش است.

جنیدی با بررسی اتفاقات اخیر در کشور گفت: دشمنان با محوریت رسانه‌ در راستای ایجاد ناامنی و ناآرامی در داخل کشور از هیچ اقدامی دریغ نکردند که برای خنثی‌سازی این توطئه‌ها نیاز به تلاش بیشتر رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی در عرصه جهاد تبیین است.

ضرورت حضور رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی در عرصه جهاد تبیین

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار