قدردانی ارمنستان از مواضع ایران درباره تغییرناپذیری مرز‌های بین‌المللی

معاون وزیر خارجه ارمنستان در دیدار با امیرعبداللهیان افتتاح سرکنسولگری ایران در قاپان را نقطه عطفی در مناسبات دو کشور خواند و از مواضع اصولی و سازنده ایران در قبال حق حاکمیت کشور‌ها در منطقه و تغییرناپذیری مرز‌های بین‌المللی قدردانی کرد.
کد خبر: ۵۵۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲ - 20November 2022

قدردانی ارمنستان از مواضع ایران درباره تغییرناپذیری مرز‌های بین‌المللیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «مناتساکان صافاریان» معاون وزیر خارجه ارمنستان که در تهران به سر می‌برد، بعدازظهر امروز (یکشنبه) با حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با ابراز خرسندی از مناسبات رو به رشد دو کشور دوست و همسایه، افتتاح سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در قاپان را گام عملی و مهم دو کشور برای افزایش مبادلات تجاری و حرکت در جهت دستیابی به چشم انداز مطلوب در مناسبات اقتصادی ارزیابی کرد.

معاون وزیر خارجه ارمنستان نیز در این دیدار با اشاره به سفر اخیر وزیر امور خارجه کشورمان به ارمنستان و افتتاح سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در قاپان، این اقدام را تحولی بزرگ و نقطه عطف در روند رو به گسترش مناسبات بین دو کشور ارزیابی و قدردانی دولت ارمنستان از مواضع اصولی و سازنده جمهوری اسلامی ایران در قبال حق حاکمیت کشور‌ها در منطقه و تغییر ناپذیری مرز‌های بین‌المللی را ابراز کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های مستعد موجود برای گسترش مناسبات اقتصادی دوجانبه، لزوم پیگیری و تلاش در جهت عملی ساختن توافقات به عمل آمده را مورد تأکید قرار داد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار