توسط نمایندگان سپاه، فراجا و قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص)؛

از خانواده شهید «رضا حاج‌اسماعیلی» تجلیل شد + عکس

به مناسبت سالروز شکست حصر سوسنگرد، جمعی از فرماندهان فراجا، سپاه پاسداران و قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در منزل پدر شهید «حاج‌اسماعیلی» گرد آمدند و از ایثارگری‌های وی و مادر مرحوم شهید تجلیل کردند.
کد خبر: ۵۵۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹ - 22November 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، به مناسبت سالروز شکست حصر سوسنگرد و گرامیداشت نقشی که شهید چمران و رهبر معظم انقلاب اسلامی در آزادسازی سوسنگرد داشتند، جمعی از فرماندهان فراجا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) و ستاد کل نیرو‌های مسلح در منزل شهید حاج‌ اسماعیلی گرد آمدند و پدر شهید را مورد تفقد قرار دادند و لوح فرماندهی کل قوا و قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) را به محضر پدر بزرگوار شهید تقدیم کردند.

از خانواده شهید «رضا حاج‌اسماعیلی» تجلیل شد+ تصاویر

در این مراسم، سرهنگ «عبدالله‌زاده» به نمایندگی از فراجا، سردار «حسن‌زاده» به نمایندگی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور داشتند.

در این دیدار، نمایندگان فرماندهان طی صحبت‌ها و گفت‌وگو‌هایی با پدر شهید در خصوص ویژگی‌های این شهید جبهه غرب و شمال‌غرب که در منطقه سلیمانیه عراق به شهادت رسید، گفت‌وگو کردند و در مورد این شهید بزرگوار با پدر، برادر و نوه شهید گفت‌وگو کردند و طی سخنانی به نقش ویژه شهدای غرب و شمال‌غرب به‌ویژه شهید حاج‌اسماعیلی و مقاومت پرداختند و از ایثارگری پدر شهید و مادر شهید که به تازگی از دنیا رفته است، تجلیل شد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار