معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

بسیج مرکز ثقل اراده‌ ملت در مسیر پیشرفت است

«سلگی» گفت: بسیج مرکز ثقل اراده‌های پرشور ملت ایران در مسیر پیشرفت و بالندگی است.
کد خبر: ۵۵۷۲۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹ - 21November 2022

بسیج مرکز ثقل اراده‌ ملت ایران در مسیر پیشرفت استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «روح الله سلگی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران امروز در جمع بسیجیان ادارات مازندران اظهار داشت: بسیج مرکز ثقل اراده‌های پرشور ملت ایران در مسیر پیشرفت و بالندگی است.

وی کارنامه بسیج در عرصه‌های مختلف را ستودنی خواند و افزود: نیرو‌های با اخلاص بسیجی مسیر‌های سنگلاخی و صعب العبور کشور را هموار کردند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به حوادث اخیر در کشور ادامه داد: این حوادث ناشی از طراحی گسترده دشمنان و انباشت مشکلات فرهنگی و اقتصادی در دولت‌های گذشته است.

این مسئول با تجلیل از استقامت بسیجیان در کوران حوادث و مشکلات کشور بیان کرد: بسیج همواره سپر بلای نظام اسلامی و مردم است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران با اشاره به خدمات عظیم انقلاب به مردم اذعان داشت: تبیین دستاورد‌های ارزشمند انقلاب در عرصه‌های گوناگون رسالت سترگ بسیجیان است.

وی میدان‌داری بسیج در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های رفیع انقلاب را سرمایه بی‌بدیل توصیف و خاطرنشان کرد: بسیج با تکمیل چرخه خدمت رسانی به مردم همپوشان دستگاه‌های اجرایی است.

سلگی هفته بسیج را فرصت مغتنم برای تجلیل شایسته از نهاد مردمی بسیج دانست و گفت: بسیج سرمایه همگانی و پشتوانه امنیت ملی است.

این مسئول حل مشکلات کشور را در گرو گسترش فرهنگ بسیج دانست و اضافه کرد: در فرهنگ بسیج توقف در مسیر پیشرفت و بالندگی کشور معنا ندارد و قله‌های اقتدار با تکیه بر این روحیه و فرهنگ دست یافتنی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تصریح کرد: با وجود بسیج و بسیجی تمام مکر دشمنان علیه انقلاب اسلامی خنثی خواهد شد.

سلگی با تجلیل از نقش ممتاز بسیجیان مازندران در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: رزمندگان پرتوان مازندرانی با خلق حماسه‌های ماندگار در جنگ تحمیلی و تقدیم ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید به بوستان انقلاب کارنامه افتخارات این دیار را قطور و افتخار آمیز کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار