وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار تهران:

اغتشاشات با هدف جلوگیری از پیشرفت ایران طراحی شد/ هیچ ایرانی به آتش کشیده شدن پرچم کشورش را تحمل نمی‌کند

وحیدی گفت: یکی از دلایل اغتشاشات اخیر کشور، جلوگیری از توسعه ایران اسلامی است، دشمن تصور می‌کرد که می‌تواند بین نظام اسلامی و مردم ایران اختلاف و نفرت حاکم کند.
کد خبر: ۵۵۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳ - 22November 2022

اغتشاشات با هدف جلوگیری از پیشرفت ایران طراحی شد/ به آتش کشیدن پرچم کشور مردم را ناراحت و عصبانی کرد/ منصوری مصداق جوان‌گرایی مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی بودبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز (سه‌شنبه) در مراسم تودیع و معارفه استاندار تهران، اظهار داشت: محسن منصوری که از جوانان انقلابی و کوشا هستند، الحق والانصاف در دوره ایشان استانداری تهران وضعیت بسیار خوبی داشت، خوشبختانه جوان‌گرایی مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دولت سیزدهم محقق شد و یکی از مصادیق آن منصوری بود.

وحیدی تصریح کرد: در سراسر کشور کار‌های بسیار خوبی صورت گرفت که یکی از دلایل اغتشاشات اخیر کشور، جلوگیری از همین کار‌های خوب و توسعه ایران اسلامی است، دشمن تصور می‌کرد که می‌تواند بین نظام اسلامی و مردم ایران اختلاف و نفرت حاکم کند.

وزیر کشور تصریح کرد: مردم از برخی از کار‌های زشتی که متاسفانه در چند روز گذشته صورت گرفت بسیار ناراحت و عصبانی هستند که حق هم دارند، زیرا هیچ فرد مسلمان و ایرانی به آتش کشیدن قرآن و پرچم کشور را برنمی‌تابد.

وی افزود: آمار‌ها و گزارشاتی که محسن منصوری ارائه کرد، فقط طی سال گذشته اتفاق افتاده بود که بخش کوچکی از آن بیان شد، بحمدالله این اقدامات بسیار موثر واقع شد.

وحیدی تاکید کرد: بسیاری از جوانانی که با ناآگاهی در جریان ناآرامی‌های اخیر بازداشت شدند، عموما بعد از دستگیریشان اشک پشیمانی می‌ریختند و اظهار می‌کردند که واقعیات جامعه بر آنان پوشیده بوده است.

وزیر کشور با بیان اینکه اکنون اغتشاشات و ناآرامی‌ها در حال فروکش کردن است، دشمن روی به فشار بین المللی و طرح مباحث حقوق بشری کرده، تصریح کرد: دشمن هیچگاه به اهداف کثیف خود نمی‌رسد، شهید عجمیان یک نمونه بسیجی عاشق ولایت و وطن بود که جان خودش را فدا کرد، اما کوچک‌ترین اهانتی به رهبر معظم انقلاب اسلامی نکرد، ایران اسلامی مملو از شهید عجمیان است که دشمن نمی‌تواند در مقابل این افراد بایستد.

وی با بیان اینکه قدرت واقعی ایران اسلامی در حوزه موشکی نیست و امثال شهید عجمیان قدرت واقعی ایران اسلامی است، گفت: تهران امروز ما نقاط قوت و مشکلات عدیده‌ای دارد، بنده مجددا از منصوری تشکر می‌کنم و لازم می‌دانم مقاومت خود را نسبت به ادامه کار ایشان اعلام کنم، اما رئیس جمهور هم از سویی دیگر اصرار بر حضور منصوری در هیات دولت داشتند که ما در نهایت چاره‌ای جز تسلیم نظر رئیس جمهور نداشتیم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار