استاندار سابق تهران مطرح کرد؛

حوزه اقتصاد بهترین وجه کارنامه استانداری تهران/ در ارتباط با مردم بی‌نظیر عمل کردیم

منصوری با بیان اینکه بهترین وجه کارنامه استانداری تهران مربوط به حوزه اقتصادی است، گفت: در ارتباط با مردم بی‌نظیر عمل کردیم.
کد خبر: ۵۵۷۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷ - 22November 2022

حوزه اقتصاد بهترین وجه کارنامه استانداری تهران/ در ارتباط با مردم بی‌نظیر عمل کردیمبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‎پرس، «محسن منصوری» استاندار پیشین تهران امروز در مراسم معارفه «علیرضا فخاری» به عنوان استاندار جدید تهران، اظهار داشت: قبل از هر چیزی هفته بسیج را به ملت شریف ایران تبریک عرض می‌کنم و تشکر ویژه‌ای از احمد وحیدی به پاس اعتمادشان به خودم دارم.

منصوری تاکید کرد: در دو گزارش مختصر که عموما نتیجه کار جمعی است و بنده کوچک‌ترین نقش را در این گزارش دارم، استان تهران بسیار خاص و ویژه است و مقطع تحویل گرفتن استانداری تهران مصادف با اوج کرونا و مقطع خروج از استانداری تهران مصادف با برخی از ناآرامی‌ها بود.

استاندار تهران با بیان اینکه میانگین سنی مدیران استان تهران 10 سال کاهش پیدا کرده است، گفت: به حمد الهی جمع زیادی از جوانان انقلابی در استانداری تهران مشغول به کار شده اند که سرمایه انسانی برای انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: هیچکس نمی‌تواند مجموعه استانداری تهران را به کم کاری و تنبلی متهم کند، خوشبختانه در حوزه ارتباط با مردم بی‌نظیر عمل کردیم و به پیروی از رویه کاری رئیس جمهور در ارتباط با مردم خوش درخشیدیم، اما بهترین وجه کارنامه استانداری تهران مربوط به حوزه اقتصادی است.

منصوری تصریح کرد: به گواه آمار‌های مرکز آمار و وزارت کار و رفاه اجتماعی توانستیم در این یک سال ۱۶۰ هزار شغل جدید و پایدار ایجاد کنیم که در نوع خود بینظیر است، همچنین قریب به ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به استان تهران تعلق گرفت که در بسیاری از حوزه‌ها شاخصه‌های اقتصادی را بهبود بخشید.

استاندار پیشین تهران گفت: بسیاری از واحد‌های تولیدی که یا تعطیل بودند و یا نیمه تعطیل در این دوره فعال شدند که در ایجاد اشتغال تاثیر زیادی داشت، همچنین در صادرات غیر نفتی توانستیم رکورد بزنیم و بی سابقه‌ترین آمار را طی سالیان گذشته کسب کنیم.

وی افزود: شهرداری‌های ما در موضوع نهضت ملی مسکن تلاش‌های بسیار خوبی داشتند و در سفر رئیس جمهور تصویب شد متروی پاکدشت، غرب تهران و به ویژه اسلامشهر با بهره گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی هر چه سریع‌تر تاسیس شوند.

منصوری خاطرنشان کرد: از همه شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها تشکر ویژه دارم، زیرا فراتر از وظیفه قانونی خود زحمات زیادی در بحران‌های متخلف از جمله سیل تهران کشیدند، شهرداران نه تنها در حوزه مشکلات تهران، بلکه در موضوعات مانند آب همدان پای کار آمدند و کمک شایانی به رفع مشکلات داشتند.

استاندار سابق تهران در پایان تاکید کرد: کار‌های زیادی در استان تهران صورت گرفته است، اما اقدام انجام نشده زیادی هم داریم که استاندار جدید قطعا به آن‌ها خواهند پرداخت.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها