مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا خبر داد؛

اجرای بیش از ۲۰۰۰ برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج در مازندران

«پازوکی» از اجرای بیش از ۲ هزار برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج در استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۵۷۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲ - 22November 2022

اجرای بیش از ۲۰۰۰ برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج در مازندران«فرشته پازوکی» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، با تبریک هفته بسیج و بیان اینکه تمام اهداف بسیج در خدمت به مردم و حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی خلاصه می‌شود، اظهار داشت: امروز نقش آفرینی بسیج در تمام عرصه‌های سخت، نیمه سخت و بویژه در جنگ نرم با شیوه‌های مختلف را شاهد هستیم.

وی چشم انداز بسیج جامعه زنان را تربیت بانوی تراز انقلاب برشمرد و گفت: زنی که با پوشش اسلامی خود هم در خانه و خانواده و هم در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... نقش آفرینی می‌کند و با ترویج سبک زندگی اسلامی و فاطمی با هدف تحکیم بنیان خانواده محور‌های اساسی در حوزه زن و خانواده مثل حجاب و عفاف، افزایش جمعیت، تسهیل در ازدواج جوانان، اقتصاد مقاومتی و تربیت کودک مهدوی و عرصه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کند.

پازوکی با بیان اینکه بسیج جامعه زنان سپاه کربلا به مناسبت هفته بسیج امسال، ۲۰ عنوان برنامه محوری و بیش از ۲ هزار برنامه شاخص در سطح استان، نواحی، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های مقاومت در دست اجرا دارد، افزود: اجرای رزمایش فاطمی ۲ در قالب کمک‌های مومنانه اموزشی، بهداشتی، فرهنگی و...، افتتاح ۱۵ مرکز کارآفرینی در حوزه‌های مقاومت خواهران با اولویت زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست و راه اندازی طرح «محیا» در ۸۴ پایگاه شاخص خواهران با محوریت سبک زندگی اسلامی و فاطمی از جمله برنامه‌هاست.

این مسئول برگزاری اردو‌های تفریحی ویژه دختران، اعزام راویان خواهر به مدارس دخترانه جهت روایتگری، حمایت از خانواده‌های زندانیان و همچنین کمک به آزادی آنان بویژه زنان زندانی، اجرای ختم قرآن برای امام و شهدا توسط دختران نوجوان، دیدار با خانواده شهدا بویژه شهدای زن و ثبت مستندات خاطرات این عزیزان و اجرای سرود واحد و هم زمان در سراسر کشور و استان توسط نونهالان دختر را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

پازوکی بیان کرد: همچنین برگزاری مسابقه نقاشی کودکان در نمایشگاه‌های هفته بسیج با موضوع هفته بسیج، تجلیل از مربیان بسیجی مهد‌های قرآنی توسط نونهالان، برپایی میزخدمت در مساجد استان و برگزاری مسابقه علمدارن ولایت گردان‌های کوثر و رزمی خواهران از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها